donderdag 12 augustus 2010

Review; Hema Wet 'n Dry blush '01'

Photobucket

Afgelopen zaterdag kocht ik mijn derde Wet 'n Dry blush van de Hema. Ik kocht hem in de kleur '01', wat een bleekroze kleur is met veel shimmers. Zoals ik al schreef bij mijn review over de MAC 'Gentle' Mineralize Blush, twijfelde ik tussen 'Gentle' en de veel lichtere 'Dainty'. De MUA vertelde me dat ze bang was dat de kleur van 'Dainty' te licht zou zijn voor mijn huidskleur en daardoor snel zou wegvallen.
Omdat ik toch graag een bleekroze baked blush wilde hebben, ben ik gegaan voor deze van de Hema.
Hij kostte €4,50 en is de derde blush die ik van de Wet 'n Dry-serie van de Hema heb.
En, valt hij weg op mijn NW20 huidje? NEE! Hij zorgt voor een extreem 'healthy glow' effect met een sprankje roze. Ik ben blij! Kijk snel mee naar de foto's:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De blush lijkt, zoals je ziet, in elk licht een andere kleur en shimmer te hebben. De foto's zijn gemaakt in natuurlijk licht, behalve de onderste. Deze is gemaakt in direct zonlicht. Zo kun je de shimmers mooi zien!
De blush is, net als de andere twee W'nD blushes die ik heb van de Hema, fijn zacht en super gepigmenteerd. Baked producten bevatten vaak ook een beetje extra shimmer, wat er voor zorgt dat deze W'nD blushes een soort MSF (MAC) zijn, alleen dan in blush vorm. Verder heb je ab-so-luut geen highlighter nodig naast deze blush omdat je al één en al gezonde glinstering op je wangen hebt. Hij blijft lang zitten en doet dat wat je van een blush verwacht; Je een gezonde, 'rosy' kleur geven. Verder bevat de blush Jojoba Olie en Vitamine E, wat allebei goed is voor je huid!

Photobucket
In direct zonlicht (look those shimmeries!!)

Photobucket
In natuurlijk licht

Deze Wet 'n Dry blush komt, net als de andere blushes uit deze serie, in een plastic doosje met een doorzichtige deksel. Zo kun je direct de kleur zien van het product. De verpakking bevat véél product! Ik vrees dat ik dit nooit op zal krijgen. Het enige rare zijn de tips op de achterzijde van de verpakking; "Ook te gebruiken met een droge spons voor een mat effect of met een natte spons voor een glanzend effect". Gelukkig kunnen we dit in de wind slaan, want blush ( mooi en goed) aanbrengen gaat natuurlijk nog altijd het beste met een kwalitatief goede blushkwast!

Geen opmerkingen: