donderdag 18 november 2010

MAC Venomous Villains Cruella DeVil; 'Wicked Ways' & 'Devilishly Stylish' lipglass

Photobucket

Ontzéttend populair, deze 'Venomous Villains' LE van MAC. De producten, met tekeningen van de schurken uit de Disney familie, vlogen over de toonbanken van MAC counters en stores als warme broodjes.
En terecht! De collectie is geweldig!
In eerste instantie snapte ik de hele ophef niet; Dagen bezig zijn met 'Oh, ik hoop dat ik dit of dat kan bemachtigen!' trek ik zelf niet. En zo bijzonder leek deze collectie me niet; Leuk idee, maar waarom die ontzettende hype?

Ik heb mijn twee producten (nummer 3 is onderweg!) via internet binnengehaald. Gewoon, vanuit mijn luie stoel! Een stuk relaxter dan het gestress bij de counters en stores, durf ik te wedden. ;) En ik ben om!
Kijk mee naar mijn eerste vangt uit de Venomous Villains collectie van MAC die begin oktober in de winkels lag:

Photobucket
Mooie dubbele doosjes

Photobucket

Photobucket
Links 'Wicked Ways' & rechts 'Devilishly Stylish'

Photobucket

Ik kocht twee lipglasses uit de Cruella DeVil deel-collectie, in de kleuren 'Wicked Ways' en 'Devilishly Stylish'. Allebei zitten ze in een mooi, dubbel, doosje geheel in de stijl van de Venomous Villains LE.
Cruella DeVil vond ik als kind al geniaal (en stiekem wel een beetje griezelig), en de kleuren van deze glossjes zijn simpelweg prachtig.

Photobucket

'Devilishly Stylish' is een sheer glossje in een champagne/nude kleur met licht roze/witte shimmers. Het is niet een hele opvallende gloss. Wel een perfecte gloss over een lip erase of concealer bij een smokey look, of gewoon naturel bij een zachte daglook.
'Wicked Ways' is een knallende kersenrode kleur met subtiele fuchsia shimmers erin. De kleur is rood-rood, met een kleine hint van blauwe ondertonen. Deze overheersen niet, deze lipglass past dus bij zowel warme als koele huidskleuren.

De lipglasses hebben dezelfde textuur als andere MAC lipglasses; Ietwat dikkig en plakkerig. Dit vind ik geen probleem, de gloss blijft beter zitten wanneer hij plakkerig is. Zo hoef je minder bij te 'stiften', en dat is wel zo fijn bij een LE gloss! De signature finish van MAC is natuurlijk de herkenbare vanille-geur. Love it!
De houdbaarheid is ook prima, een drankje overleven ze absoluut. Na het prikken van een vorkje zul je, zeker bij 'Wicked Ways' (door de felle kleur), even opnieuw moeten smeren.

Op naar de lipswatches:

Photobucket
Devilishly Stylish (zonder basis), natuurlijk licht

Photobucket
Devilishly Stylish (zonder basis), met flits (SHIMMERSSS!)

Photobucket
Devilishly Stylish (zonder basis), natuurlijk licht

Photobucket
Devilishly Stylish (zonder basis), met flits (SHIMMERSSS!)

Photobucket
Wicked Ways met flits in kunstlicht

Photobucket
Wicked Ways met flits in kunstlicht

Photobucket
Close-up van de kleur

'Wicked Ways' is in het echt wat 'voller' van kleur. De lipglass wordt wel omschreven als 'semi-dekkend', but believe me; hij is goed dekkend! Al zie je wel een beetje wat ze bedoelen met 'semi-dekkend' op de foto's, door de flits.
'Devilishly Stylish' legt wat moeilijk vast, vandaar een aantal extra's foto's, zodat je een beetje een idee krijgt.

Ze zijn beide écht prachtig! Waar 'Devilishly Stylish' een tikje draagbaarder is (super voor iedere dag!), is 'Wicked Ways' een chique dieprode kleur. Perfect voor etentjes en uitjes!
Ik betaalde per lipglass €17,00. In de winkel waren ze te koop voor €19,00. Dan heb je een beetje richtlijnen wanneer je gaat zoeken op internet. Ik ben in elk geval héél erg blij met mijn nieuwe aanwinsten!

Deze lipglasses zijn Limited Edition, en liggen momenteel niet meer in de schappen bij de MAC counters en stores. Online is er vast nog volop te vinden!

Heb jij nog iets ingeslagen van de 'Venomous Villains' LE van MAC?

4 opmerkingen:

NailGloss zei

Mooie dingen!

Jorna zei

Thanks! :) Ik ben er dan ook erg blij mee!

Anoniem zei

Ik heb er niks van ingeslagen. Ik heb geen mac counter of store in de buurt. Maar owh wat zijn die lipglossjes mooi. Liefs, xxxx

Tatjana zei

Ik vind ze beide prachtig!