woensdag 17 november 2010

Maybelline MNY; Mono eyeshadows

Photobucket

Net als meniging in blogworld moést ik de oogschaduws van het zusje van Maybelline, MNY, testen!
Ik kocht 6 verschillende mono's in vooral aardetinten. Die draag ik namelijk het meest. :)
Ik heb trouwens nog meer producten meegenomen, artikelen daarover volgen natuurlijk nog!

De mono oogschaduws van MNY kosten maar €2,49 per stuk. Very budgetfriendly dus! Maar, is het ook wat?
Vandaag volop foto's en swatches van de e/s!

Photobucket

Photobucket
(MAC 'All That Glitters' dupe)

Photobucket
(MAC 'Phloof!' dupe)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
De mono oogschaduws van MNY zitten in vierkante, platte, klik-doosjes die gemakkelijk open gaan. Doordat ze plat zijn kun je ze gemakkelijk opbergen (stapelen zonder dat ze van elkaar afglijden). Op de verpakking zit het typische MNY-plaatje; Wit, zwarte letters en een tekeningetje.
De e/s is verder simpel, er zit geen fraaie print in gedrukt (wat wel leuk geweest was, gewoon voor het oog 'MNY' erin geprint ofzo).
Maar hoe is de pigmentatie voor een e/s van €2,49? Let's check it out!!

Photobucket

Photobucket
Swatches in natuurlijk (zonnig) licht, zonder basis, één veeg kleur per e/s

De pigmentatie is prima en de shimmer is over-the-top! Daar moet je van houden, but I lóóóve shimmer! 
Ik ben fan van deze mono's. Lief prijsje en leuke kleurtjes in een fancy verpakking. De houdbaarheid in een ooglook is ook prima, zelfs zonder basis. De e/s blijft goed zitten en creast (bij mij, that is) niet.
MNY van Maybelline is sindskort verkrijgbaar bij Etos (behalve in de filialen op de treinstations). Er zijn veel verschillende producten in veel verschillende kleurtjes. Het duurste product kost zo'n €3,00! Ook zijn er af en toe LE-collecties.
Als je nog geen kijkje genomen hebt; Go ahead and try it out yourself!

Heb jij MNY al ontdekt?

5 opmerkingen:

NailGloss zei

Mooie kleurtjes!

Tatjana zei

Pretty!
Ik heb ook een aantal producten van MNY! <3

Jorna zei

Ze zijn fijn he? Lekker voordelig en toch mooie producten.

Dankjewel ladies!

Anoniem zei

Ze zijn echt fijn. Mijn vriendin heeft ze ook en is er zeer tevrede over. Echter vind ik ze iets te licht voor mij. Liefs, xxx

Jorna zei

Er zijn veel mooie kleurtjes te krijgen (ook donker, zwart met shimmers e.d.). En je kunt ze gemakkelijk swatchen in de winkel.
Misschien zit er toch iets leuks bij voor je, in een andere kleur.