maandag 22 november 2010

NOTD; H&M Nail Polish 'Get a Rose 4 Me'

Photobucket

Weer een NOTD vandaag, dit keer een fijne lente-/zomertint en tevens mijn eerste ervaring met een lakje van de H&M. Hij kostte €3,95 (geloof ik) en ik ben aangenaam verrast!
Kijk snel mee naar de foto's!

Photobucket

Photobucket

De foto's zijn gemaakt in natuurlijk licht. Ik draag hier Trind Base Coat, 1 (!) laagje 'Get a Rose 4 Me' en een Super Gloss topcoat van de Hema.
Gotta love pinkies! De kleur is een beetje dusty roze/mauve, maar wel met een rozige hint van kleur.
Deze ga ik vaker dragen! Hele mooie kleur en hij dekt gewoon in één laag! Heel fijn!

Heb jij ervaring met de nagellakjes van de H&M?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt heel erg mooi. Die wil ik ook nog wel.
De perfecte kleur roze.
Liefs, xxx

NailGloss zei

Mooi lakje!

Jorna zei

Ik had hem eens gezien op een blog van iemand. Kwam hem toevallig tegen bij de kassa van H&M. Hup! Op de toonbank! :P

Evelien zei

Mooi, H&M lakjes zijn altijd erg fijn!

Jorna zei

Ik ben er aangenaam door verrast!