maandag 6 december 2010

NOTD; GOSH '597 Miss Minty'

Photobucket

Ha! Een nieuw artikel! Ik heb jullie gemist, dames! Ik zat dit weekend midden in een verhuizing en heb helaas geen computer kunnen aanraken; Sorrysorrysorry!
Hopelijk was jullie weekend fijn en hebben jullie een leuke Sinterklaas-avond gehad, gisteren.

Ik was afgelopen week bij de Kruidvat in een andere plek dan mijn woonplaats en moest even bij de cosmetica langs. Ik kwam toen dit mooie GOSH lakje tegen, die ik in Winschoten (waar ik woon) nooit gezien had. 'Miss Minty' heet het lakje en als mintgroene-nagellak fanaat, ging het lakje mee in het mandje, op naar huis!

Photobucket

Op de foto draag ik een basecoat van Trind en twee laagjes Miss Minty.
De lak is prachtig! Dekkend in twee laagjes, smeert fijn uit, droogt snel én hij is creamy. Ik hou van creamy lakjes, maar bij pastelkleurtjes vind ik het vaak een beetje kaal. Ik besloot toen deze lak te toppen met Fairy Dust van China Glaze.

Photobucket

Het resultaat is net iets sprankelender op deze manier. Ik vind het een succes! Over Fairy Dust van CG bracht ik nog een topcoat aan van de Hema (met UV filter en extra glossy finish). Mijn nagels zijn tijdens de verhuizing allemaal gesleten en gebroken... :( Vandaar de korte stompjes, haha.

Kende jij dit mintgroene lakje al wel?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kende het lakje nog niet. Maar ik vind het zo'n mooie kleur. Heel leuk die glitters erover. Lekker creatief.
Liefs, xxx

Jorna zei

Thanks babe :). Ik moést hem meenemen, haha!