zondag 26 december 2010

NOTD; Kerstnagels van vandaag!

Photobucket

Zoals ik gisteren al schreef, lakte ik mijn nagels met 'Ruby Pumps' van China Glaze. Vanmorgen topte ik deze met de Pupa paarse art topcoat, een crackcoat uit een setje. De zwart/zilveren-combo was al uitverkocht, de bruin/gouden-combo was er naast deze nog wel. Maar ik vond deze toch leuker (een witzilveren basislak en een paarse crack-polish, binnenkort een review!).

Hij kan dus ook prima over een andere basis dan degene die Pupa in het doosje stopte. Heel apart effect blijf ik het vinden. Leuk voor de feestdagen, simpel en heel snel droog! Lovely!

Heb jij nog iets speciaals op je nagels gesmeerd?

3 opmerkingen:

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Leuk, mooie kleurtjes!!

Jorna zei

Thanks! :) Vond de combi ook wel gaaf. Hij blijft ook perfect zitten! <3

Anoniem zei

Wat apart. Maar heel mooi gedaan meid. Ik kan dat echt niet hoor.
Liefs, xxxx