zaterdag 19 februari 2011

Max Factor 'Lipfinity Lasting Lip Tint' in nr. 03 & 09

Photobucket

Een lipstift die eruit ziet als een permanent marker, dat is toch geweldig? Max Factor bracht ze pas geleden op de markt in de vorm van de Lipfinity Lasting Lip Tints! Merken als MAC hebben zulke lipstiften ook wel gehad in LE's, maar  drogisterij-merken heb ik er eigenlijk nooit eerder mee gezien.
Wel is het momenteel weer een trend een super langhoudende lipkleur te maken. Verschillende merken brengen een nieuw of verbeterde lipstain (de kleur van het product trekt in je lippen i.p.v. dat het er bovenop ligt) op de markt.
Ik besloot twee Lipfinity's van Max Factor te kopen. De formule leek me heel interessant en manlief wil niet met rode lippen rondlopen, dus dit leek me perfect!


Photobucket

Photobucket

Het product ziet eruit als een permanent marker, en heeft een echt viltenstiftje. Je kunt dit produt heel precies aanbrengen, zelfs als je, zoals ik, geen held bent met lipline-potloden.
Ik breng hem eerst om de countouren van mijn lippen aan, vervolgens kleur ik mijn lippen in en druk ik ze even op elkaar.
De kleurstof is vrij vloeibaar en trekt snel in de huid van je lippen, wat ervoor zorgt dat de kleur lang 'gelocked' is op je mond. Je kunt nadat het goed ingetrokken en droog is, nog een balsem of een lipgloss over de kleur heen aanbrengen, die gaat namelijk eerst nergens meer naartoe!
Ook fijn; de stiftjes ruiken naar vers fruit!

Photobucket
Links 03 ('Pink Princess'), rechts 09 ('Passion Red')

Op de foto staat één streepje product zonder basis. De kleurtjes zijn dus sterk gepigmenteerd. Zonder water & zeep krijg je dit niet van je hand af...! Kun je nagaan hoe goed dit product op je lippen blijft zitten!

Photobucket
Nr. 03 'Pink Princess'

Photobucket
Nr. 09 'Passion Red'

Prachtig toch? Ik vind ze echt te gek, deze grappig viltstiftjes voor je lippen!
De roze kleur is een beetje een bessenkleurtje, niet zo roze zoals hij op de rug van je hand uitkomt. Mijn lippen bevatten van zichzelf al niet veel pigment, maar misschien dat een lip erase nog iets uithaalt om de kleur feller te maken (al verwacht ik dat niet).
De rode kleur is een prachtig vlammende oranje-rood. Daar valt verder weinig over te zeggen, behalve dat dat het gewoon een mooie, felle kleur rood is.
De kleurtjes houden lang op je lippen, maar na een uurtje of 4 is de kleur toch wel wat vervaagt. Bijwerken is dan wel zo mooi.

De Lipfinity Lasting Lip Tint stiftjes van Max Factor zijn er in 8 (vooral rood-achtige) kleurtjes , en kosten €11,99.
Max Factor is verkrijgbaar bij de drogist (DA, Etos, Kruidvat, Trekpleister e.d).


Zou jij zo'n lippenstift gebruiken?

4 opmerkingen:

Roxanne zei

Ik vind allebei de kleuren echt prachtig! :)

Anoniem zei

Ik vind het beide 2 mooie kleuren. Ik ben zo benieuwd naar hoe dat bij mij staat. Nu heb ik ook een lichte huid dus zou dat een beetje gelijk aan jouw liggen. Ik wil ze hebben. Hihi. Bedankt voor de review. Was er zo nieuwsgierig naar.
Liefs, xxx

Jorna zei

You're welcome! :) Ik ben zelfs nog nooit zo bleek geweest, dus ik denk dat het een goede graadmeter is, tenzij je andere huidsondertonen hebt.

Anoniem zei

Trap er niet in lady's! Waardeloze troep! Ik vind het net uitgedroogde viltstiften waarvan de dop er maandenlang is afgeweest! Ik kocht hem nieuw in de verpakking maar die stift geeft nauwelijks af, en droog op je mond, bah! Natuurlijk moet er weer een gloss overheen, kassa! Dat is dus niet de bedoeling vind ik want dan is het matte effekt weg, en ik houd van mat. Dat geglim op de lippen vind ik goor!De echte merken zoals Chanel hebben pas goeie lippenstiften. Helaas betaal je je dan scheel, maar dan heb je echt wat!