zondag 8 mei 2011

Favoriet; Lancome Juicy Tubes

Photobucket

Degenen die mijn blog al langer volgen, weten dat ik dol ben op de Juicy Tubes-glossjes van Lancome. Ik had ooit een doorzichtige variant besteld uit Amerika, en sinsdien ben ik fan! Ik kocht, een paar maanden daarop, toen ik in London was een set met 4 mini Juicy Tubes (soort cadeauverpakking voor kerst, was het), en daar bleef het een tijd bij.
Want, Juicy Tubes zijn nog toch nog wel redelijk kostbaar... Een dikke €20,00 voor een lipgloss (zo'n dikke 40 (!!) gulden dus!). Toen ik pas geleden bij de DA binnenkwam, zag ik een tafel vol luxe cosmetica wat voor 30%, 40% en 50% korting de deur uit mocht (o.a. Dior, veel Lancome een beetje Chanel). Er lagen ook een aantal Juicy Tubes bij, dus je begrijpt... Ik greep mijn kans!

Photobucket

Photobucket

Zoals je ziet, lekkere korting! Ik nam 3 full-size Juicy Tubes mee en een kleinere 100% Natural Origin-tube. Juicy Tubes staan er bekend om een waasje kleur op je lippen achter te laten, terwijl ze in de tube (vaak) de meest bombastische kleuren hebben. De glans is fenomenaal, ze blijven super goed zitten (ze plakken wel iets, maar dat vind ik niet erg) en hebben vaak een lekker geurtje/smaakje (vaak echt naar de naam en kleur gekozen).

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ziet dat er niet delicious uit?! De kleurtjes waren ook nog eens super gangbaar, dus ik was helemaal happy! En dat maakt mijn Juicy Tubes-collectie weer een tandje groter:

Photobucket
Al mijn Juicy Tubes bij elkaar; lovelovelove!

De doorzichtige Juicy Tube, onderaan, heb ik nu zo'n 2 jaar (dat was m'n eerste). Er zit gewoon nog steeds volop gloss in die tube! En ik draag hem veel en sjouw hem altijd overal mee heen. De kleur heet 'Pure', als ik het me goed herinner.
De 4 mini's uit de set uit Engeland zijn 'Marshmallow Electro' (lichtroze, links), 'Toffee R&B' (caramel-kleurig, rechtsonder), 'Fraise' (rechts boven) en 'Lychee' (links boven). Ik ben echt dól op al deze fijne glossjes!

De Juicy Tubes van Lancome worden o.a. verkocht bij de ICI Paris XL, Douglas, DA en andere luxere parfumerien. De normale prijs is zo'n €22,00 per tube met 15ml lipgloss.


Wat is jouw lievelings lipgloss of lipstick?

6 opmerkingen:

liefdevoorbeauty zei

Mooie verzameling heb je hoor! Om even antwoord te geven op je vraag over de Gosh eyeliner. Dat is gewoon een potloodje! Gelukkig ook maar want ik ben niet zo goed met vloeibare liners haha :)

Myrna zei

Ik wilde ook altijd een juicytube hebben maar t is er eigenlijk nooit van gekomen. Ze lijken me wel heel erg fijn!

Jorna zei

@LiefdeVoorBeauty; Thanks! Ik dacht al dat het een potloodje was, maar je schreef over een eyeliner, en toen dacht ik aan vloeibare liner. ;) Mooi kleurtje is het!

@Myrna; Ze zijn inderdaad erg fijn. Misschien moet je je er toch eens aan wagen. :)

BeautyLoves zei

Zo'n leuke collectie! Ik heb nog nooit een Juicy Tube gehad, mede door de prijs. Ze zien er wel erg goed uit!

beautyforgirls zei

Wat een leuke verzameling. Ze lijken mij ook heel fijn en juicy.
Liefs, xxx

Joan zei

Ik ben hier stiekem ook wel erg benieuwd naar, maar vind ze (helaas) echt te duur. Jij hebt inderdaad al een mooie verzameling! :D