maandag 6 juni 2011

NOTD; Catrice 'Absolutely Chinchilly!'

Photobucket

Een lakje waar ik naar terug grijp wanneer ik wat meer rust op mijn nagels wil (wanneer ik bijvoorbeeld veel donkere, felle lak of drukke creaties heb gedragen op mijn negals), is 'Absolutely Chinchilly!' van Catrice. Dat ik helemaal fan ben van de Ultimate Nail Lacquers van Catrice moge duidelijk zijn! ;) Ook dit lakje is weer een prachtige! Hij hoorde bij twee andere (Run, Forest, Run! & Hip Queens Wear Blue Jeans) lakjes die Catrice eens tussendoor opnam in de vaste collectie. Dit lakje is nog steeds verkrijgbaar (gelukkig!), en is dus niet vervangen door een nieuwkomer. Kijk snel verder voor meer foto's!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

'Absolutely Chinchilly' is een grijzige zandkleur. Een mooi, rustige kleur die super sophisticated staat. Hij past werkelijk overal bij als je het mij vraagt.
De lak is compleet creamy, zonder sparkles, shimmers of glitters. Dit lakje smeert lekker weg, al moet je niet te dunne laagjes aanbrengen (dan kunnen er 'gaten' vallen). 2 gewone laagjes zijn het best om de lak 100% dekkend te krijgen. Op de foto's draag ik twee laagjes 'Absolutley Chinchilly' met een laagje Trind Nail Repair als basecoat en een laagje INM Out The Door als topcoat.

Is dit een kleur die jij zou dragen?

6 opmerkingen:

NailGloss zei

Mooi kleurtje!

beautyforgirls zei

Een van mijn favoriete lakjes <3
Liefs, xxx

LottedeJ zei

Ja, dit is zeker een kleur die ik zou dragen. Erg mooi!

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Hele gave kleur! Love it!

Carola zei

Ja, dit lakje is uitgegroeid tot een van mn favo lakjes

Jorna zei

De kleur is echt super stylish, ik draag hem nog steeds, met veel plezier! Ik ga eens kijken straks wat de Silver Shatter van OPI met 'm doet.