woensdag 27 juli 2011

EOTD/FOTD; Toxic Tale

Photobucket

Gisteravond besloot ik weer eens een beetje te spelen met m'n make-up. Ik was de hele dag vrij geweest en vaak draag ik dan geen make-up. 's Avonds begint het dan alsnog te kriebelen om even lekker te gaan tutten! Ik besloot mijn favoriete 88 palette, het Ultra Shimmer, weer eens af te stoffen en een look te maken met limegroen en geelgoud!
Kijk snel verder voor meer foto's en de producten die ik verder heb gebruikt!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Full face shots:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sorry voor de rommelige wenkbrauwen, trouwens! Ik had ze gekamt, as usual, maar wellicht erlangs gewreven ofzo. ;) Ik vind de uitkomst heel gaaf! Het zijn kleurtjes (geelgoud en lime) die ik zelf niet snel zal dragen, of ik moet al kleding dragen met die kleuren erin. Ik voegde nog wat glitterliner toe op mijn onderste wimperrand en ging voor een classy wing.

Wat heb ik gebruikt?

Gezicht:
- Maybelline NY Dream LumiTouch Concealer in 'Nude'
- MAC Studio Sculpt Concealer in 'NW20'
- Catrice Photo Finish Foundation in '02 Rosy Beige'
- Maybelline NY Dream Mat Powder
- Milani blush in 'Luminous'
- Pupa Bronzer in 'Terracotta'
- MAC MSF in 'Soft and Gentle'

Ogen:
- GOSH Shadestick in 'Love That Beige' (als basis)
- Geelgouden kleur uit het 28 Metallic Stones palette (middelste goudtint) (binnenste ooghoek + eerste deel bewegend ooglid), limegroen uit het 88 Ultra Shimmer palette (middelste deel bewegend ooglid), een mengsel van de donkerste bruin en de zwart uit het 88 Ultra Shimmer palette (buitenste ooghoek + crease), baked eyeshadow van DA Huismerk in een witgouden kleur als highlighter onder mijn wenkbrauw
- Wit oogpotlood (Kohl Kajal) van Catrice op de waterlijn
- MAC Fluidliner in 'Black Track' (écht mijn favoriete eyeliner! <3)
- Urban Decay 24h Glide On Pencil in 'Zero' (onderste wimperrand, uitgesmudged)
- 2True groene glitterliner
- L'Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black mascara
- Pupa wenkbrauwpotlood in '02'

Lippen:
- NYX Mega Shine Lipgloss in 'Natural' (hele fijne nude gloss!)

Al met al vind ik de look heel mooi gelukt! Vooral de wings zijn mooi gelijk (en dat is een kunst opzich, gisteren ging het zo soepeltjes!!). Dit is een look die ik vooral zou dragen naar een feestje, of wanneer ik kleren aan zou hebben waar deze kleurtjes in voor komen. Toch vind ik hem nog steeds verrassend draagbaar, en zou ik ook prima overdag de straat op gaan met deze look. En jij? ;)

Tut jij weleens 's avonds?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja erg leuk!

beautyforgirls zei

Heel erg mooi. Prachtige foto's ook.
Liefs, xxxx

BeautyLoves zei

Mooie look! Die glitterliner geeft net dat beetje extra, maar ik zou er overdag ook wel mee over straat lopen, hoor.

Nicole zei

heel leuk! vind de kleurtjes echt super mooi :)

Germa zei

Verry nice!

NailGloss zei

Heel erg mooi!

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Wauw, wat een perfecte look! Je ogen zijn heel erg mooi gedaan, vooral je eyeliner. Ik ben er jaloers op!