zondag 6 november 2011

NOTD; O.P.I 'Rumple's Wiggin'

Photobucket

Ik ben echt de vergeten schaapjes in mijn stash aan het dragen, tegenwoordig. Eindelijk! ;) En zo hebben jullie ook weer een fijne NOTD. Deze keer een lila-lakje van O.P.I uit de Shrek 'Forever After' collectie van dit merk, 'Rumple's Wiggin'. Een ware hit-lak, waar o.a. de zussen Kardashian helemaal gek van zijn. Normaliter houd ik niet zo van lila/lavendel-lakjes, omdat ze niet zo mooi matchen, vind ik zelf, bij mijn huidskleur. Toch blijf ik me tot dit soort kleurtjes aangetrokken voelen. En ik besloot toch dit lakje bij een bestelling te doen, in de zomer. Kijk je mee?


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Op de foto's draag ik 2 laagjes 'Rumple's Wiggin' over Trinds Nail Repair en onder een topcoat van Rimmel. Hij doet me een beetje denken aan 'Agent Lavender' van China Glaze, waar ik niet helemaal gek op ben. Uiteindelijk is die CG lak veel koeler en grijziger, en deze OPI-lak een tikje warmer en ook paarser. Ik vind deze 10 keer mooier dan AL van CG!
Toch voelt het dragen van pastel-lakjes in de herfst net zo als het dragen van donkere lakjes in de zomer.. Just doesn't feel good, haha!

Draag jij kleuren op je nagels die bij de seizoenen passen, of gewoon wat je leuk vindt?

8 opmerkingen:

beautyforgirls zei

Ik ben helemaal weg van zulke kleurtjes, heel mooi.
Liefs,xxxx

Roxanne zei

Erg mooi, zacht kleurtje!

Anoniem zei

mooie kleur!

MissPrettiness zei

Schattig kleurtje! :D

Germa zei

Ziet er goed uit! Mooie dekking ook voor zo'n licht lakje. Nice!

Unknown zei

Heel mooi kleurtje! Ik draag altijd gewoon wat ik leuk vind!

Unknown zei

Wat een mooi lakje zeg! Love it. Ik draag eigenlijk altijd gewoon waar ik zin in heb zonder me iets aan te trekken van de seizoenen.

Nicole zei

heel leuk kleurtje!