zaterdag 24 maart 2012

Thierry Mugler 'Alien' Eau de Parfum

Photobucket

Sorry ladies, ik moét nog even dit parfum (nadat ik er afgelopen week al 2 reviewde) aan jullie showen! Jullie herkennen hem waarschijnlijk al, want dit is een populaire damessgeur van Thierry Mugler (naast zijn heerlijk 'Angel', wat ook een bestseller is). De prachtige flacon van 'Alien' tovert een instant glimlach op mijn gezicht; wat een plaatje! De vloeistof in de flacon is niet minder mooi; wat een heerlijke zwoele, zware en warme geur zit er in deze, door Thierry benoemd als, steen! Heerlijke geur die het perfect doet in de avond (maar ook overdag prima kan als je dan van wat zwaardere geuren houdt). Lees snel verder!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De flacon is er trouwens in twee versies; een navulbare en een niet-navulbare variant. Ik koos voor die laatste, ik heb namelijk heel veel geuren en ik koop zelden een parfum vaker dan eens (al zijn er wel wat parfums in mijn stash die al vaker op mijn plankje hebben mogen staan ;)). En mocht ik Alien opnieuw willen kopen, dan kan ik dan altijd nog een navulbare flacon meenemen!
Goed, op naar de geur! Alien is een heerlijke, zwoele warme geur voor, naar mijn ideeen, sterke zelfverzekerde vrouwen. Het parfum heeft een hintje 'sensueel', en dat is tijdens het stappen natuurlijk geen straf ;).

Dit wordt er gezegd over 'Alien' van Thierry Mugler op Douglas.nl:
"De geur is zacht en krachtig tegelijk, als een bloem die symbool staat voor volledige vrouwelijkheid. Een stralend, vibrerend en mysterieus parfum - als een impuls - die onze verlangens, vreugde en hoop opwekt. Alien - de naam voor een vreemd wezen. De uitnodiging voor het ontdekken van nieuwe ervaringen en gevoelens."

Ik zelf draag dit soort geuren vooral graag 's avonds, wanneer ik uiteten ga of wanneer ik ga stappen. Om hem overdag te gebruiken vind ik een beetje zonde. Dit is namelijk geen doorsnee parfum, maar een speciaal juweeltje! Hij is écht heel lekker! De geurnoten die in dit parfum zitten zijn o.a.: Marokkaanse jasmijn, mos, kasjmier hout, witte amber, oranjebloesem, vanille, sandelhout, perzik en pruim. Zoals je ziet; een mysterieuze geur met bloemige, oosterse en fruitige noten. Wanneer je deze geur nog niet kent, moet je hem zeker een keer gaan ruiken wanneer je in de parfumerie bent.

Ik kocht 30ml van het Thierry Mugler Alien parfum voor een aantal cadeaubonnen die ik voor mijn verjaardag (februari) heb gekregen. Zo kun je toch redelijk voordelig een geurtje scoren die eigenlijk niet zo voordelig is. ;) Alien kost €57,00 voor 30ml, en voor 60ml Alien betaal je €78,00. Goedkoop is 'ie niet, maar ik ken ook geen geur die hier iets van weg heeft! Je kunt dit parfum o.a. kopen bij ICI Paris XL, DA, Douglas en De Bijenkorf.

Ken jij Thierry Mugler's 'Alien' al?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb hem nog nooit geroken, maar hij lijkt me wel erg fijn!

Eva (penguinsponchos) zei

Hij is mijn lievelingsparfum :)

Wendy Pasveer zei

Erg populaire geur, herkenbaar uit duizenden. Ik krijg er persoonlijk na een tijd wel hoofdpijn van :)