donderdag 26 april 2012

NOTD; Essie 'Meet Me At Sunset' (Glossybox April)

Photobucket

Het pronkstuk van de Glossybox is volgens mij helemaal duidelijk; Het fullsize Essie-lakje wat volgens mij iedereen in de April-box heeft zitten. Ik probeer de producten uit het box zo snel mogelijk uit, gewoon om te zien of ik iets fijn vind of niet. Zo heb ik het haarmasker, de mascara, de handcreme en dus het Essie lakje al gebruikt! Ik had al een lakje van Essie (eigenlijk 2, maar ik heb één verkocht), maar ik moet wel zeggen dat Essie er heel slim aan gedaan heeft de kwastjes lekker breed te maken! Ze hebben toch het één en ander aangepast en dat is het merk alleen maar ten goede gekomen. Benieuwd naar het lakje dat ik in mijn April-box vond? Stay tuned!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
(Excuses voor mijn droge nagelriemen... :( Zelfs Lemony Flutter helpt nu niet... :( )

In mijn box zat de zonnige kleur 'Meet Me At Sunset', die tussen oranje en rood hangt, en daar een mooie middenweg in vindt. In eerste instantie was ik een beetje huiverig, omdat ik dacht dat het lakje een Jelly-formule zou hebben (niet-dekkend). Maar niets was minder waar! In één laag zag het lakje er al prachtig uit op mijn nagels! Ik kwastte er, toch nog, een tweede laag overheen, en that was that. De lak smeert heerlijk, en met het brede kwastje heb ik je in een paar vegen je nagels smetteloos bedekt. Ik heb geen 'clean-up' hoeven te doen, na afloop. Jay! Ik bracht 2 dunne laagjes aan, op een basecoat van Trind (Nail Repair Matte). Heerlijk hoe precies dit Essie-lakje lakt! En dit lakje is natuurlijk het hele jaar door ideaal te dragen, maar door het warme oranje erin is hij heel geschikt voor een warme zwoele zomer!
Ik ben blij dat mijn mening over Essie een beetje bijgesteld is, want ik was nog geen overtuigd fan door mijn ervaringen. Ga nu toch zeker eens op strooptocht naar de DA, om te zien of Essie daar al in het schap staat... ;)

Essie wordt voor €9,95 verkocht bij de DA (sindskort of binnenkort!)

Welk Essie-lakje zat er in jouw April-box?

9 opmerkingen:

Nicole zei

heel mooi lakje!
heb er zelf eentje van Essie ( a crewed interest) maar wil er zeker meer van :)

Josephine zei

Apart kleurtje, maar ik vind hem mooi!

Unknown zei

Echt een mooi lakje! Ik ben niet lid van de box!

Anne zei

Ze lakken fijn he! Zelfs ik heb zonder knoeien gelakt... en dat wil wat zeggen:P Haha!

Ellen zei

Wow wat een mooi lakje.
Heb vorige week toevallig ook een essie lakje gekocht.

Mariel zei

Mooi lakje! Ik heb nog geen Essie lakje, binnenkort bij de DA maar even kijken :)

Unknown zei

wow ook een mooie kleur, ik had roze essie in minn glossybox ook een mooie kleur xx

Germa zei

Deze kleur heb ik ook in mn box. Vind het persoonlijk geen mooie kleur.

TayloreJazmine zei

If you are interested in writing a guest post on my blog, please stop on by!
Cheers!
http://missbitchxox.blogspot.com