zaterdag 6 april 2013

NOTDs - Vaneenjaartjeterug ; )

 photo Pictures23-002.jpg

Eén groot voordeel van tijden bloggen én beautyaddict zijn; Je legt je creaties op de één of andere manier nog steeds vast! :) Om jullie niet alleen te vervelen met een post over mijn 'comeback', besloot ik eens even te graven in de archieven van afgelopen jaar, en ik vond een behoorlijke collectie NOTDs, door-het-jaar-heen, zegmaar. ;) Wanna see? Keep clicking!

 photo 22.jpg
 
 photo 21.jpg
 
 photo 20.jpg
 
 photo 19.jpg
 
 photo 17.jpg

 photo 16.jpg

 photo 15.jpg

 photo 13.jpg

 photo 12.jpg

 photo 11.jpg
 
Zoals je ziet; allemaal gezellig Instagram-foto's. Dat was er een jaar geleden nog helemaal niet, hihi! Grappig hoe de dingen zo snel veranderen. De onderste foto is het nieuwst, die manicure draag ik momenteel nog, al is 'ie wel behoorlijk toe aan vervanging ( ;) )...
Ja zeker; ik ben nog steeds groot fan van Glits & Glam, dus de glitters en steentjes sparkle'n regelmatig lekker van mijn nagels af. ;)

Hope you enjoyed! :) 'till next time!
 
Wat draag jij graag op je nagels de laatste tijd?
Plain? Glitters? Nailart?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk! Ik draag de laatste tijd heel veel ombre nagels! :)

Jorna zei

Ombre blijft leuk he! :)Ik ben ook nog steeds fan.