woensdag 4 augustus 2010

Catrice Caramé oogschaduw mono's

Photobucket

Gisteren poste ik een FOTD met twee mono's uit de Catrice Caramé (LE) collectie.
Hij ligt al weer even in de winkel in de meeste plaatsen. Waar ik woon is de collectie echter niet verschenen. Twee mono's heb ik in een andere plaats gekocht en één is opgestuurd door iemand van het MissLipgloss forum, heel lief!
Ik heb de kleuren 'Silky Gold', 'Peacock Blue' en 'Spiced Red'. Er zijn in totaal vier kleuren verkrijgbaar. 'Spiced bronze' heb ik niet gekocht omdat ik al zo'n kleur in mijn stash heb.

Photobucket
Van links naar rechts: Silky Gold, Peacock Blue & Spiced Red (natuurlijk licht).
Swatches zijn droog aangebracht, één veegje per kleur.


Ik ben, zoals ik al schreef bij de FOTD, erg enthousiast over deze mono's van Catrice! Ze zijn goed gepigmenteerd en de structuur is super zacht. De oogschaduw is mooi buildable (je kunt de kleur intensiteit zelf opbouwen) en zijn goed te blenden. De 'Silky Gold' en 'Spiced Red' zijn shimmery kleurtjes. De 'Peacock Blue' is compleet mat. Grappig dat ze verschillende finishes hebben uitgebracht in één collectie.

Photobucket
Van links naar rechts: Silky Gold, Peacock Blue & Spiced Red
(in direct zonlicht).
Swatches zijn droog aangebracht, één veegje per kleur.

Op de laatste foto's kun je de shimmer goed zien van de gouden en de rode kleur. Nice!
De mono's kosten €1,99 per stuk, wat ik een goede prijs vind voor deze kwaliteit. De mono's komen in een mooi versierd (LE) doosje wat goed sluit en de oogschaduws hebben een Oriëntaalse print in de pressing.
De collectie wordt verkocht bij de grotere Kruidvat en Trekpleister filialen.
Loop dus zeker even langs om te kijken of de collectie er al of er nog is!

Binnenkort ook artikelen over de andere producten die ik uit deze lijn gekocht heb (bronzer, nagellak en de smokey eyes kit).

Geen opmerkingen: