vrijdag 6 augustus 2010

Catrice Caramé Terracotta Powder

Zoals beloofd, hier weer een artikel uit de items van de Catrice Caramé (LE) collectie die ik heb aangeschaft.
De collectie ligt in sommige plaatsen al een poosje in de winkel en in andere plaatsen nog helemaal niet. Vandaag een artikel over de Terracotta Powder van deze lijn. Kijk snel mee!

Photobucket

Omdat de lijn nog niet bij mij in de buurt te koop was, heeft een meisje van het MissLipgloss forum deze naar me opgestuurd. Heel lief!
Jammer dat de TNT ondanks de goede verpakking met een gekneusd poedertje kwam aanzetten. Ik ga hem nog pressen (opnieuw in de pann 'drukken') binnenkort, met alcohol.
Daar zal ik natuurlijk een artikel over maken.

Maar dan nu de Terracotta Powder uit de Caramé lijn. De poeder komt in een mooi en stevig plastic doosje wat goed sluit. Het is precies hetzelfde doosje als de 'Moonlight Collection' shimmer poeder van Essence. Essence en Catrice spelen dus waarschijnlijk onder één hoedje.

Swatch:
Photobucket
De swatch is gemaakt met één veegje terracotta poeder en gefotografeerd in direct zonlicht.

Isn't it GORGEOUS?! Na mijn zoektocht naar de perfecte matte bronzer, heb ik mijn zoektocht naar een fijne shimmery sunkissed skin ook voltooid!
Door de subtiele shimmers heb je geen highlighter nodig naast deze bronzer. Twee in één dus!
Ik raad wel aan om het poeder aan te brengen met een stippling brush, zo heb je nog iets meer controle over de kleurintensiteit en voorkom je dat het 'to much' wordt.
Voorzichtigheid is geboden dus, met deze bronzer. Maar verder is het absoluut een juweeltje!

De Terracotta Powder kost €3,49 en is te koop in de grotere Kruidvat en Trekpleister filialen.

Geen opmerkingen: