vrijdag 6 augustus 2010

Mijn 'Everyday' bakje.

Photobucket
Toen Miss Lipgloss ooit eens een artikel schreef over haar 'Everyday' bakje, vond ik dit zo'n goed plan dat ik ook zo'n bakje heb gemaakt. Ik gebruik dat bakje nu zo'n 6 maanden en vind het een grote hit! Zo hoef je niet elke dag op zoek, in je stash, naar de producten die je wel elke dag gebruikt. Super easy!
Eén keer in de twee weken (ongeveer) zoek ik het bakje uit en leg ik spulletjes die niet in het bakje thuis horen terug in mijn stash, waar het hoort.
In mijn bakje zitten alleen de 'basis' producten; concealer, foundation, poeder, bronzer e.d.
Blush, oogschaduw, lipproducten, kwasten, mascara e.d. doe ik niet in dit bakje omdat dit echt per dag verschilt.
Vandaag een artikel over wat er in mijn 'dit gebruik ik elke dag' bakje zit, kijk mee!
Photobucket
Wat zit er in mijn bakje:
- The Body Shop 'Vitamine E face mist' om mijn make-up te 'setten';

- Maybelline New York 'Dream Satin Liquid' foundation in '021 Nude';

- Puntenslijper (niet dat ik die elke dag gebruik, maar zo kan ik 'm makkelijk vinden);

- Pupa Eyebrow Pencil in '02';

- MAC 'Studio Sculpt Concealer' in NW20 (voor plekjes);

- Essence 'Sun Club' matte bronzer voor de lichte huid;

- MAC 'Shroom' oogschaduw (gebruik ik 9 van de 10 keer als highlighter);

- GOSH Waterproof Shadestick in 'Love That Beige' (als oogschaduwbasis);

- Rimmel London 'Stay Matte' pressed powder;

- Bourjois 'Healthy Mix' concealer (voor onder m'n ogen).
Photobucket
Af en toe wisselen de producten in dit bakje (andere foundation, e/s highlighter vooral), dat ligt puur aan de producten waar ik op dat moment aan verknocht ben en welke producten ik op het moment graag gebruik.

Hebben jullie ook zo'n bakje met producten die je elke dag gebruikt? Zo niet, dan is het echt een tip! Ik kan namelijk niet meer zonder, haha.

Geen opmerkingen: