maandag 16 augustus 2010

EOTD; Purple Haze

Gisteravond had ik, na een make-uploze dag zin om een look te maken. Ik ben daarna onder de douche gestapt, dus echt gewoon om even 'te tutten'. Ik koos voor een trio van NYX en Etos die ik beiden niet vaak gebruik. Waarom eigenlijk niet? Nou dat vroeg ik me ook af, gisteravond! Ik draag niet heel vaak paarse looks, ik denk dat dat de reden vooral is.
Maar gisteravond deed ik het wel. En wat vond ik het zonde dat ik het er toch direct weer af ging halen, haha.

Photobucket

Photobucket

Toch blijft het jammer dat looks op foto's anders uitkomen dan in het echt. De foto's zijn dus gemaakt met flitser, misschien heeft dat er ook mee te maken. Ik heb echt alleen mijn ogen (en wenkbrauwen, die ik nodig weer moet plukken...) opgemaakt. Omdat ik het er vrij snel weer af zou halen heb ik ook geen oogschaduwbasis gebruikt. En zoals je kunt zien; Ik was vrij moe... Haha.

Wat heb ik gebruikt?
Photobucket

- De middelste (lila) kleur uit het ronde Etos trio op het bewegende ooglid;

- De donkere paars (Deep Purple, Purple, Prune) uit het NYX trio in de crease;

- De witte (matte!) kleur als highlighter uit het NYX 'Champange & Caviar' palette;

- De zwarte (matte) kleur uit het NYX 'Champange & Caviar' palette in de crease;

- GOSH 'Meringue' Effect Powder in mijn binneste ooghoeken;

- Paars oogpotloodje van 2B;

- Zwart oogpotlood van NYX;

- Lancome 'Hypnose' mascara.

Maken jullie je 's avonds voor het slapen gaan wel eens op?
Ik doe het eigenlijk nooit, maar op deze manier kun je wel fijn nieuwe technieken oefenen en kleur met elkaar matchen. Zeker een 'will-do-again'!

Geen opmerkingen: