zaterdag 7 augustus 2010

Geshopt: Hema & Kruidvat

Photobucket

Zoals het vaak (bij mij in elk geval) gaat op zaterdag, ben ik vanmiddag fijn wezen shoppen met mams. Ik woon niet meer thuis, maar zaterdagmiddag lekker in het centrum rondlopen en winkels in en uit gaan vind ik het fijnst samen met mijn moeder.
Ik heb bij de Kruidvat een aantal dingen gekocht en ik moest en zou naar de Hema voor de super lieve collectie make-up (LE!) van Jip & Janneke.

Photobucket

Wat heb ik geshopt?

- Hema Wet 'n Dry blush in '01'(mijn 3e WnD-blush van de Hema);
- GOSH 'Velvet Touch Foundation Primer' (voor m'n bruiloft);
- Catrice 'Natural Touch' foundation in '010 Light';
- Batiste Dry Shampoo 'On The Go' in 'Blush';
- Hema Jip & Janneke lipgloss in 'Light Pink';
- Hema Jip & Janneke lipgloss in 'Fuchsia';
- Hema oogschaduw (intense color-lijn, geloof ik)) in aqua blauw;
- Hema oogschaduw (intense color-lijn geloof ik) in groen;
- Beauty Essentials wimperkrultang met 3(!) rubbertjes.

Verder ben ik nog goed geslaagd bij de Hunkemoller, Okay (waar ze ONLY, Vila, Vero Moda, Esprit e.d. verkopen), Bristol en een sportzaak (I finally got my adidas trainingsjack! :D).
De kleren die ik gekocht heb zul je binnenkort zien in een apart artikel.
Verder kun je natuurlijk reviews verwachten van de beautyproducten die ik gisteren gekocht heb.

Geen opmerkingen: