zaterdag 7 augustus 2010

NOTD; Catrice 'Sold Out Forever'

Photobucket
Met flits (twee laagjes lak + Orly Top2Bottom)
'Jade' van Chanel was vorig jaar, en ook nu nog wel een beetje, een super populaire lak die tegenwoordig voor heel veel geld verkocht wordt op eBay.
Mocht je geen grof geld willen betalen voor een mooie jade groene mintlak, dan heb je ongetwijfeld al gehoord over de dupe van Catrice, 'Sold Out Forever'.
Toen Catrice uitkwam met de nieuwe 'Ultimate Nail Lacquer'-lijn werd dit dan ook al snel hét lakje dat je sowieso moest inslaan. En inderdaad... Sold Out Forever!
Gelukkig ben ik, na een lange zoektocht naar een mooie minty green, wél geslaagd in het scoren van de 'Sold Out Forever' lak! Ik was ZOOO blij! Ik heb de lak nu thuis sinds dat de nieuwe Catrice nagellaklijn uit is. I absolutley luuuuv it! Ik denk dat dit, na GOSH Flamingo wat mijn eerste goede kwaliteits lak was, het meest gesmeerde lakje in mijn stash. Hij staat zo sophisticated! Hij lijkt cream maar in de zon heeft hij miniscule shimmers. Super mooi!
De lak smeert fijn en dekt in 2 laagjes. Wel is het aan te raden een goede base- en topcoat te gebruiken om langer van je mooi gelakte nagels te genieten.

Photobucket
In natuurlijk licht (twee laagjes lak + Orly Top2Bottom)
'Sold Out Forever' kost net als de andere lakjes in de 'Ultimate Nail Lacquer'-lijn van Catrice €2,49. Een schijntje voor het aantal kleurtjes (leeeuke kleurtjes!) die Catrice biedt en voor de kwaliteit. Ik heb momenteel 7 lakjes uit deze lijn en vind ze allemaal erg fijn.

Hebben jullie hem weten te bemachtigen of ben je nog steeds op zoek? Houden jullie van minty lakjes?

Geen opmerkingen: