zondag 15 augustus 2010

MAC Haul!

Photobucket

Gisteren ben ik naar Groningen geweest en ik moest en zou even langs de MAC. Net als toen ik de Mineralized Blush in 'Gentle' en de lipglass in Nymphette kocht, mocht ik van mezelf langs de MAC, omdat ALLE make-up die ik te koop had staan (Marktplaats for teh win!) verkocht was!
Ik had nog zo'n €50,00 te besteden in de counter. Dit is wel een béétje (...) meer geworden.
Ik kocht een Dazzleglass in 'Date Night ', een Powder Blush in 'Fleur Power' en een Iridescent Pressed Powder in 'Belightful'.
Ik heb bij alles advies gevraagd bij de MUA, omdat ik op het moment geen dingen had waar ik voor naar de counter was gegaan. Ik wilde graag een MSF in 'Soft & Gentle', maar deze was uitverkocht. Die zou ik gaagn gebruik om te highlighten. De tester was er wel, maar 'Soft & Gentle' was veel te zilverkleurig voor me. Vandaar dat ik gekozen heb voor de pressed Iridescent Powder. Deze is net wat warmer dan de S&G en ietsje subtieler. Een blush en een Dazzleglass zijn altijd fijn en dus koos ik, na twee mooie blushes en twee mooie Dazzleglasses te hebben getest, voor 'Fleur Power' blush en de 'Date Night' Dazzleglass.
Heb heel erg staan twijfelen over de Dazzleglasses, welke van de twee ik nou mee wilde nemen, toch voor 'Date Night' gegaan, dus.
Toen ik even later met m'n moeder op een terras zat, zat die andere Dazzleglass me zo op m'n nek! Ik wist dat ik spijt zou krijgen als ik 'm niet ging halen. En toen zei m'n moeder; 'Goed! Dan krijg je 'm van mij! (zij vond de Dazzleglass die ik gekozen had niet zo mooi als degene die ik had laten liggen).' Dus ze geeft me haar portemonnee mee en ik zeg nog 'Nou die is straks dus leeg he?" 'Grijp je kans!' En daar ging ik! Als een kind zo blij, terug naar de counter. Ik besloot de andere blush die we getest hadden ook mee te nemen.
And that makes five! Ik heb later de 'Funtabulous' Dazzleglass meegenomen en de 'Dollymix' blush.
Ik was zo ontzettend blij! Vrouwen zijn maar rare wezens eigenlijk, helemaal happy met een zak vol poedertjes en stiftjes. Haha!
Alvast een sneakpeak van de producten:

Photobucket

Binnenkort natuurlijk uitgebreid aandacht voor de producten in reviews en swatches!

Herkennen jullie dat, haast euforische, gevoel tijdens een geslaagde beauty-buy?!

Geen opmerkingen: