dinsdag 10 augustus 2010

MAC 'Nymphette' Lipglass

Photobucket

Eindelijk heb ik 'm dan toch gescoort, de MAC 'Nymphette' lipglass!
Ik kocht hem samen met de 'Gentle' Mineralize blush. Ik vond dat ik beide verdient had want ik had mijn stash grondig opgeruimd en op dat moment voor €50,00 verkocht had op Marktplaats! Ik heb direct €39,00 uitgegeven bij de MAC counter in Groningen en kwam thuis met twee schatjes die ik al lang op mijn lijstje had staan.
Zo ook deze lipglass. Ik kocht hem steeds niet omdat ik de verpakkingen zo klein vind voor de prijs die je betaald. Maar aan de andere kant heb ik ook een MAC Plushglass in 't zelfde formaat en die is ook nog niet op!
'Nymphette' is een peachy roze met gouden shimmers. Zooo pretty! Hij doet me een beetje denken aan mijn NARS 'Orgasm' gloss. De kleur kun je dus een beetje vergelijken met de kleur van blushes als NARS Orgasm (kleur van de blush is hetzelfde als die van de gloss) en Wet 'n Wild Pearlescent Pink. Alleen dan met iets meer goud!

Photobucket

Photobucket
Swatch in natuurlijk licht:
Photobucket
Swatch in direct zonlicht:
Photobucket
Is het geen mooierd? Ik ben blij dat ik 'm gekocht heb! 'Nymphette' komt uit de vaste collectie van MAC en kost net als de andere lipglasses €17,00. Het lijkt dus een berg geld voor een klein flesje, maar je kunt hier best lang mee doen!
Heb jij 'Nymphette' of een andere lipglass van MAC? Share!

Geen opmerkingen: