donderdag 19 augustus 2010

Make-up mee op vakantie

Photobucket

Zoals je al een beetje hebt kunnen lezen in mijn KKBB-mailman-post, ga ik vannacht op vakantie. Twee weekjes Afrikaanse zon op mijn huid; heerlijk! Ik heb, speciaal voor jullie, foto's gemaakt na het inpakken van mijn make-up producten. Kijk mee naar wat ik meeneem op vakantie!

Photobucket
Best een hoop zo, bij elkaar! Het past allemaal trouwens wel in één toilettasje, haha!

Wat neem ik mee?
 - Clinique Glosswear for Lips in 'Cabana Crush';
- Catrice lipgloss in 'Ocean Sunrise';
- MAC Dazzleglass in 'Date Night';
- MAC Lipglass in 'Nymphette';
- TBS Vitamine E Face Mist;
- Zilveren glitterliner van 2true;
- Gouden glitterliner van Btuff;
- China Glaze 'Fairy Dust' nagellak;
- China Glaze 'For Audrey' nagellak;
- Catrice 'Coral Pink' nagellak;
- Catrice 'Sweets for my Sweets' nagellak;
- Bourjois 'Suivez Mon Regard' in 'Ambre' (overgepot);
- Essence mono e/s, weet de kleur zo even niet;
- MAC 'Shroom' e/s
- Coastal Scents 'Aruban Coral' mica;
- Catrice 'Silky Gold' e/s;
- Wimperkrultang;
- Puntenslijper
- Max Factor 'False Lash Effect' mascara;
- Lancome Juicy Tube in 'Pure';
- MAC Cremesheen lipstick in 'Lickable';
- Chanel Rouge Coco in '19 Gabrielle';
- NYX 'Champange & Caviar' palette;
- Wet 'n Wild blush in 'Pearlescent Pink';
- Maybelline NY 'Dream Satin Liquid' foundation in 'Nude';
- MAC Powderblush in 'Fleur Power';
- MAC Mineralize Blush in 'Gentle';
- Bourjois Healthy Mix concealer;
- MAC Studio Sculpt Concealer in NW20;
- MAC Iridescent Pressed Powder in 'Belightful';
- Rimmel London 'Stay Matte' pressed powder;
- GOSH Shadestick in 'Love That Beige';
- Bourjois Contour Clubbing Waterproof potlood in '46 Bleu Néon';
- Pupa Wenkbrauw potlood in '02';
- GOSH Velvet Touch Eyeliner in 'Alligator';
- Rimmel London 'Jet Black' oogpotlood;

Verder staat de Essence bronzer op de foto. Die heb ik eruit gehaald omdat ik vanmiddag voor 50% korting de Pupa 'Luminys Baked Bronzing Powder' uit de Sunset Glam heb kunnen scoren! Heb ze omgewisseld dus. ;)
Toch nog best veel he? De Essence mono gebruik ik alleen op vakantie, zit best goede pigmentatie in en op vakantie hoef je geen KNALkleuren oogschaduw te gebruiken. In elk geval werkt dit voor mij mooier uit, meer 'au naturel'.

Photobucket
De kwasten die ik meeneem.

Mijn zoeva-kwasten pakket! Ideaal voor mee op reis! Heb verder nog een aantal favorieten van Coastal Scents erbij ingestopt. Ik kan namelijk niet zonder die kwasten! Ook omdat er geen soort gelijke kwasten in het kwastensetje van Zoeva zitten.
Allemaal gewassen behalve de buffer-brush en de blush-brush van het pakket. Deze heb ik twee keer gebruikt en roze worden ze toch wel weer. ;)

Nemen jullie ook altijd zoveel mee? Schokkend vind ik het, de opsomming hierboven... But I can't help it! Haha!

Geen opmerkingen: