donderdag 19 augustus 2010

Op vakantie t/m 4.09

Hi ladies,

Ik ben vanaf vannacht t/m 4 september op vakantie! Ik ga twee weekjes heerlijk samen zijn met mijn vriend, in Gambia (West Afrika).
Hij woont daar, of beter, is daar geboren (haha) en hij is net terug in Gambia van twee maanden vakantie in Nederland.
Omdat we gaan trouwen (eind oktober) hebben we besloten om deze twee weken te gebruiken voor wat voorbereidingen (locatie zoeken, papieren regelen e.d.).
Houd dus wel in, helaas, dat er twee weekjes geen update is op Fabulously Beautiful! Ik wou dat het anders kon, maar ik heb het nog niet zover uitgevogeld dat ik artikelen kan inplannen en internet is erg broos in Gambia. De verbindingen in de internetcafĂ©'s zijn erg traag en zwak en dat werkt natuurlijk niet. Helaas!
Hopelijk zie ik jullie na 4 september weer terug hier, op Fabulously Beautiful!!

Heel veel liefs, Jorna.

Photobucket

1 opmerking:

xibalba zei

Mega late reactie van mij, maar alsnog een hele fijne vakantie gewenst! En veel succes met de voorbereidingen :)
Moet zeggen dat ik dat wel lekker vind aan dat soort vakanties, geen internet! Dat is pas echt vakantie :P