woensdag 18 augustus 2010

Post; KKBB Finally...

Photobucket

In plaats van de beloofde '3 werkdagen' kwam mijn Kiss Kiss Bang Bang bestelling pas vandaag (een dikke week later) binnen. Op de 2 mailtjes die ik heb gestuurd, met de vraag of er dan wat misgegaan was en dus vooral 'wat is de reden dat het zo lang duurt', kreeg ik geen antwoord, geen pakketje-is-verzonden-bevestiging, maar vandaag dus wel mijn bestelling!
Allemaal erg vreemd, dit is ook niet zoals ik KKBB ken, maar echt goede reclame maken ze zo niet voor zichzelf. [Edit; Kreeg net een mailtje dat er door vakantie wat vertraging was opgelopen!]
Omdat ik morgennacht op vakantie ga (twee weekjes Gambia, lekker naar m'n kerel toe!) wilde ik mijn spullies toch graag binnen hebben. Ook omdat ik, geloof het of niet, out of lipbalsem raakte.
Ik ben heel blij dat het alsnog binnen is voor ik vertrek, morgennacht!

Photobucket

Mijn bestelling kwam in een mooi organza-zakje. Dat is dan wel weer een pluspunt.
Zoals je al in dit artikel kon lezen, heb ik bovenstaande items besteld én dus binnen! Ik heb de Candy Kisses in 'French Vanilla Kiss' al even getest (wat is dat blikje klein zeg! Ik herriner me hem groter, toen ik nog verslaafd was aan de watermelon-versie! Maar dat kan ook komen omdat ik nu aan het formaatje 'Rosebud' gewend ben) en ook de Lipsmacker in 'Watermelon' heb ik al even lopen smeren. Fijn fijn fijn! Blij dat ze vettig zijn en niet te hard, daar houd ik namelijk niet zo van.
Prima balsempjes voor een prima prijs. In totaal was ik €26,44 kwijt, incl. verzenden. En ik kan weer een hele tijd vooruit qua lipbalm!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel erg balen dat het zo lang duurde. 3 werkdagen naar een week. Jezus. Nou blij dat je het binnen hebt. Wel leuke producten. Leuk verpakt trouwens.

Liefs, xxxx