donderdag 5 augustus 2010

What's On It's Way; Zoeva.de

Photobucket
Gisteren heb ik een bestelling geplaatst bij de Duitse webshop Zoeva.de. Ik had er al eens eerder besteld. Vorig jaar rond deze tijd kreeg ik mijn 88 Matte palette en 88 Ultra Shimmer palette binnen.
De verzendkosten bij Zoeva zijn nogal aan de hoge kant (€11,00), vandaar dat ik daar niet zo één, twee, drie iets bestel.
Omdat ik binnenkort ga trouwen (Ieeeeeeeeeeh!! :D), vond ik het een goed excuus om weer eens een bestelling te plaatsten. Wat heb ik besteld? Kijk mee!

Photobucket
V.l.n.r. 88 Warm Shimmer palette, Bamboe kwastenset, Metallic Stones palette, 28 Neutral palette.
Het was me eigenlijk vooral te doen om de bamboe kwastenset en het 28 neutral palette.
Ik heb zo direct alle kwasten bij elkaar, in reisformaat in een handig mapje. Omdat ik ga trouwen in Afrika (mijn vriend is Afrikaans), leek het mij handig hier een speciale 'reisset' voor aan te schaffen. Normaal gaan mijn kwasten los mee in een aparte toilettas, maar dat is niet ideaal.
Het neutral palette lijkt me ideaal voor 'de grote dag', waarbij ik mijn eigen make-up ga doen. Omdat ik het niet zo mooi vind felle kleuren te gebruiken op zo'n dag, vind ik dit een mooi 'alles-in-één' palette waar je alle kanten mee op kunt qua 'natural looks'. Dit palette staat ook al een poos op mijn verlanglijst.
Het Metallic Stones palette en het 88 warm shimmer palette horen ook op diezelfde verlanglijst thuis. Prachtige shimmery aardetinten, licht en donker! Sounds fabulous to me!
Ik ga thuis vast wat spelen met mijn paletten om te kijken welk palette ik nu uiteindelijk meeneem voor mijn bruiloft in oktober.
Ik ga er van uit dat ik mijn pakketje zaterdag of maandag in huis heb, i.v.m. buitenlandse banktransfer. Ik moet me dus nog even bedwingen! Haha. Zodra de paletten er zijn, zal ik er natuurlijk een artikel aan wijden.

De bamboe kwastenset kost €20,00 en bevat 11 kwasten en 1 wimper-/wenkbrauwkammetje. Het 28 neutral palette (die er inmiddels ook in een shimmer versie is, dames!!) kost €14,95 één pann oogschaduw uit dit palette kost dus maar €0,53!
Het Metallic Stone palette heeft ook 28 kleurtjes oogschaduw en kost €16,95. Het 88 Warm Shimmer palette kost ook €16,95.

Je kunt deze producten (en nog veel meer palettten, kwastensets en losse kwasten) bestellen op www.zoeva.de. De verzendkosten zijn dus €11,00, maar wanneer je wat meer in één keer (of voor je moeder of een vriendin) besteld, kan het prima uit.
De service en kwaliteit van Zoeva zijn super! Je hebt je producten vaak al snel in huis via UPS.

Geen opmerkingen: