woensdag 8 september 2010

Getagged; 4 Things Tag

Ik zag toevallig net dat ik getagged ben door Myrna van Beautyfreaksz! Thank you, hardstikke leuk!
Ik zal de tag dan ook even invullen, met wat vertraging, dat dan weer wel. Haha!

4 Things in my bag/purse:
- Portemonnee
- Auto papieren
- Sleutels
- Mobiel

4 Things found in my office desk drawer:
(Helaas heb ik geen laatjes, dus ik ga voor wat erop ligt.)
- Pennen
- Kabeltjes voor fototoestel & mobiele telefoon
- Notitieblok
- Kassabonnen

4 Things in my room:
- Eetkamer tafel
- Vier eetkamerstoelen met zebrabekleding (heeft mama gefixt!)
- Grote vaas met takken
- Doorgeefluikkast richting de keuken

4 Things I’ve always wanted to do:
- Reisje Jamaica
- Mijn, helaas overleden, schoonvader eens ontmoeten
- Heel erg rijk zijn
- Opleiding visagie

 4 Things I'm currently into:
- Blushesss! LOVE blushes!
- Bloggen
- Reizen
- Voorbereidingen treffen voor mijn bruiloft

4 Things I bet you didn’t know about me:
- Ik ben nogal (verbaal) agressief in het verkeer (...Hehe)
- Ik wordt ook wel 'leeuw' genoemd omdat ik soms best fel kan reageren
- Er wordt gezegd dat ik een kattenobsessie heb
- Als ik iets interessant vind, pluis ik het tot op de bodem uit, heerlijk!!

4 Songs I can’t get out of my head:
Pape Diouf - Ndaga
Lady Gaga - Fashion
Lamin Saho feat. Assane Gaye - Lamin Fatty
Dr. Lektroluv - Traffic Signs, The Big Fake

Doortaggen:
Ik geef deze tag niet specifiek door. Heb hem namelijk al op veel beautyblogs gezien. Maar mocht je je geroepen voelen? You've been tagged!

Geen opmerkingen: