donderdag 9 september 2010

Mijn Lipgloss Stash

Photobucket

Ik vind het altijd super leuk om stashfoto's te kijken van andere beauty addicts. Vandaar dit artikel; helemaal gewijdt aan mijn collectie lipgloss!
Ik heb veel verschillende merken tussen mijn lipgloss stash zitten, dure en goedkope glossjes, het maakt mij niet uit!
Ik heb natuurlijk wel favorieten, maar eerst... Foto's!

Photobucket
Bíjna alles samen. Er ontbreken een paar glossjes die in tassen rondslingeren.

Photobucket
L'Oréal, NYX, Rimmel London, Hema, Catrice, Nars, MAC, Chanel, Maybelline NY, GOSH, Lancome en L.A. Colors.

Photobucket
Lancome, MAC, Gosh, Miss Sporty, 2True, Rituals, Oriflame

Ik vind het altijd heerlijk om nieuwe lipglossjes te kopen. Die draag ik dan ook veel vaker dan lipsticks. Ik vind het veel functioneler; Je hoeft je geen zorgen te maken om 'randjes kleur' en het ziet er direct verzorgd uit. Simply and easy. Daar houd ik wel van! Lipgloss is een gevaarlijk punt voor me qua beauty shoppin'. Samen met blushes koop ik gloss het liefste.
Mijn favorieten zijn MAC Dazzleglass in 'Babysparks' (écht nummer één) (en eigenlijk ook gewoon de dazzleglasses in het algemeen), Lancome Juicy Tube 'Pure' (de doorzichtige op de eerste foto), Maybelline NY Watershine Elixir in 'Rose Star', NYX Round Lipgloss in 'Peach' (ideaal 'on the go' kleurtje om je lippen toch een beetje extra (koraal) kleur te geven), MAC 'Nymphette' lipglass en GOSH 'Cool Lip Jam On Stage in '100'. Ik ben ook groot fan van mijn Clinique 'Cabana Crush' lipgloss. Die staat helaas niet op de foto, die zit praktisch standaard in mijn tas, samen met de NYX 'Peach' gloss.

Het zijn er zo'n 36. Is dat veel? Het klinkt wel veel he... Haha. Vind dat de 'verzameling' op de foto's minder lijkt.

Hoeveel lipglossjes heb jij en wat zijn jouw favorieten?

4 opmerkingen:

miszblondiej zei

Leuk leuk ik ving lipgloss ook zo leuk heb er nog niet zoveel maar dat komt vanzelf haha.
Ik heb er nu 9 maar mijn favo is nu toch wel 1 van nyx hij smaakt en rijkt zo lekker haha.

Jorna zei

Is het een 'round' of een 'mega shine' gloss? Vind de mega shine wel heerlijk ruiken (kersenachtig!) de round gloss doet em teveel denken aan afwasmiddel, haha!

Anoniem zei

Dit vind ik nu leuk om te zien. Je hebt een leuke stash. Veel roze tot rood kleuren. I love them. Liefs, xxx

Jorna zei

Heerlijk is dat he, andermans collecties bekijken? Ik hou er ook zo van!
Inderdaad veel roze. I looove roze en het is ook gewoon goed draagbaar natuurlijk!