woensdag 8 september 2010

Shopblog; 6 en 7 september (Catrice, Essence BeYu, MAC & GOSH)

Photobucket

Na mijn vakantie heb ik altijd zin om weer te gaan shoppen. Maandag heb ik geshopt in mijn eigen woonplaats, gisteren in Groningen.
Groningen equals MAC! Ik kan het niet helpen, haha. Ik heb ook nog twee body butters gescoort bij The Body Shop, daar hebben ze nu een leuke actie; 1 body butter voor €15,00 en 2 butters voor €20,00. Ik kocht de 'Sweet Lemon' BB en de 'Strawberry'-variant. Ben ze alleen vergeten te fotograferen...

Photobucket

Wat kocht ik?
- GOSH Light 'n Shine Lipglaze in '03'
- Catrice 'Tickled Pick' LE blush (Expect The Unexpected LE)
- Catrice 'Glamorous Volume' Mascara (Blackest Black)
- Essence mono oogschaduw in '06 Metropolitan'
- BeYu mono oogschaduw in '132'
- MAC Mineralize Blush in 'Gleeful'

Pictures and swatches, anyone? Daar gaan we dan!

Photobucket
Catrice 'Tickled Pink' LE blush

Photobucket
MAC 'Gleeful' Mineralize blush

Photobucket
Mono's van BeYu en Essence

Photobucket
GOSH Light 'n Shine Lip Glaze in '03'

De GOSH gloss heb ik van mama gekregen bij de 1 + 1 gratis actie. Van alle producten volgen natuurlijk uitgebreide artikelen. Ik zal de de gloss van mijn moeder ook opnemen in het artikel en een swatch maken. Dat is wel fijn als je op zoekt bent naar een bepaalde kleur, natuurlijk.
En mama vindt het allemaal wel interessant, zo'n blog. Haha!

Ben weer helemaal blij met mijn aankopen! Heerlijk, zo na de vakantie! Ik kwam in Gambia trouwens nep MAC tegen op de markt! Heb verder niet heel goed gekeken want we hadden haast, maar ik zal eens kijken of ik iets kan scoren in oktober, volgens mij is dat wel lachen. Haha!

Ga jij ook altijd weer op kooptocht na je vakantie?!

1 opmerking:

Anoniem zei

Zeker weten. Je hebt leuke dingen gekocht. Is goed mascara fijn en goed? Blijft die lang zitten? Klonterd die niet? Ben benieuwd. Liefs, xxx