dinsdag 5 oktober 2010

The Body Shop 'Baked Eyeshadow Duo' in '05 Sage'

Photobucket

Drop dead gorgeous, dit duo van The Body Shop in '05 Sage'. Ik kocht hem afgelopen zaterdag tijdens de NGD met 20% korting. In plaats van de gebruikelijke €13,00 betaalde ik een dikke €10,00 voor deze baked oogschaduws. En wat ben ik blij dat ik hem meegenomen heb! It's so beautiful!
Hij zit in een mooi doorzichtig klik-doosje, met het TBS logo, waar 2 gram product in zit. De twee kleurtjes zitten in één pann gebakken. Super easy dus, je hebt één doosje nodig en daar zitten dan direct twee kleuren in die perfect bij elkaar matchen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De kleurtjes zijn beide prachtig, de donkere kleur is net iets meer bijzonder dan de lichtere kleur, maar de combinatie van beide kleuren is beau-ti-ful! De donkergroen geeft me een instant kerstgevoel! Denk dat ik die zeker ga gebruiken tijdens een kerstlook, haha. Hij lijkt me heel mooi op een donkere basis, of over zwarte smokey eyes heen.

Photobucket
Droog aangebracht, één veegje product

Photobucket
Zo zien de kleurtjes er irl uit; SHIMMER! <3

Baked Eyeshadows zijn poedertjes met veel shimmer en glans. Ze brengen satijnzacht aan en blenden gemakkelijk. De kleuren zijn buildable, dus je kunt zelf de kleurintensiteit bepalen. Verder kun je ze droog én nat aanbrengen (voor diepere kleuren). Ikzelf breng oogschaduw nooit nat aan. Lijkt me zo'n hel met blenden... :\ Misschien toch eens proberen, haha.

Oké, €13,00 is best een hoop geld voor een duo. Swatch ze gewoon eens als je in The Body Shop bent en ik weet zeker dat het je die €13,00 waard is!
De Baked Eyeshadow Duo's zijn er in een aantal verschillende tinten (vier of vijf) en zijn uitsluitend te verkrijgen bij The Body Shop filialen.

Zeer binnenkort een look met dit duo, dat artikel staat al klaar! ;)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze oogschaduws zijn zo mooi. De contrast alleen al. I love it. Liefs, xxx

xibalba zei

Ziet er mooi uit zeg!

feestdagen 2011 zei

Cool hoor. toch maar eens kijken dit weekend ;)

Jorna zei

They're gorgeous, echt! Een eitje om aan te brengen ook, heel fijn!

Lynsey zei

Mooie kleurtjes :D!
Ik ga ook maar een x bij de bodyshop kijken.
Heb er nu zoveel goeds over gelezen.