maandag 11 oktober 2010

Make-up Trends Najaar 2010

Photobucket

Elk seizoen heeft elk jaar andere make-up trends. Weet jij al wat de must-do look is, van dit jaar herfst? Je leest het in dit artikel!

Trend 1: Naturel
Al een poosje flink 'in', is de nude look. Een mooie, licht dekkende foundation en wat concealer zorgen voor een flawless skin. Deze afgemaakt met een mooie, licht getinte balsem en een klein laagje bruine mascara maakt de natural look helemaal af.
Gezien bij: Balmain, Dries van Noten, Stella McCartney.

Trend 2: Wingiesss!
Ook bijna niet weg te denken op de trendlijstjes; Winged eyeliners! Maar dit seizoen hoeft het niet bij een subtiel lijntje te blijven, maar mag het gerust wat heftiger. Probeer eens een hele 'gevleugelde' look uit over je oogleden met een creamy oogschaduw of potlood.
Gezien bij: Bottega Veneta, Max Mara, Blue Marine

Trend 3: Berry lips
Helemaal in dit seizoen; donkere lippen in bessen, bramen en aubergine kleuren. Voor de look van dit najaar breng je je lipstick 'slordig' aan met je vingertoppen. Klop de kleur erin en je krijg een volumineuze mond. Vooral matte kleurtjes zijn helemaal 'to-do', dit najaar.
Gezien bij: Dior, Zac Posen, Proenza Schouler.

Trend 4: Opvallende brauwtjes
Net als vorig jaar zijn de opvallende wenkbrauwen weer helemaal terug; Hoe gekker hoe beter! Maak ze erg donker of laat ze lekker wild en dik groeien. Netjes geshaped hoeft dit najaar niet! Scheelt ons weer pluk-werk, toch? ;)
Gezien bij: Ann Demeulemeester, Prada, Viktor & Rolf.

Trend 5: Flaming red lips
Naast de donkere, burgundy lippies, mogen de knalrode lippen ook weer. Eigenlijk kan een vlammend rode mond altijd en is deze nooit uit. Maar dit seizoen is de rode lipstick vlammender dan ooit! Ga voor een 'mooie rooie' met een oranje basis.
Gezien bij: Givenchy, Moschino.

Photobucket

Zitten er voor jou fijne trends bij?

3 opmerkingen:

Manuela zei

Ik vind de "dikke" wenkbrauwen nog steeds niks!
Superdun is natuurlijk ook niks, maar dat dikke is zooo mannelijk, not cute at all..

Anoniem zei

Hahahaha, ik epileer mijn brauwtjes nooit. Heb veelste wienig. Maar de wings zijn inderdaad hot. Liefs, xxxxx

Anoniem zei

Haha, ik ben er niet echt beinvloedbaar door, ik doe lekker wat ik wil. Alleen de Berry Lips vind ik wel interessant, ik wil nog wel een echte kleurlipstick binnenkort.