zondag 28 november 2010

Catrice 'Glamourama' (LE) Eyeshadow

Photobucket

Menig beautyblogger en -lover had al kennis gemaakt met de 'Glamourama' LE van Catrice.
Ik sinds gisteren ook! Ik besloot namelijk twee mono oogschaduws (én nepwimpertjes & strass-steentjes) uit deze collectie mee naar huis te nemen. De foto's en swatches die ik van de e/s uit deze LE gezien had, logen er niet om.
Tijd om het zelf te ervaren, vond ik!

Photobucket
Links 'Mirror, Mirror', rechts 'En Vogue'

De oogschaduws komen in de vernieuwde doosjes met een kriegeltje erop wat moet aangeven dat ze uit de Glamourama collectie komen. Prima verpakking! Lekker makkelijk op te bergen in je stash ook (stapelbaar). Ik kocht de kleurtjes 'Mirror, Mirror' en 'En Vogue'.

'En Vogue'

Photobucket
'Mirror, Mirror'

De textuur van 'Mirror, Mirror' is heel bijzonder. De kleur is extreem shimmery en een tik frosty. Anders dan wat ik gewend ben van zilverkleurige oogschaduws zit deze VOL pigment en is de poeder zelf alle behalve brokkelig! Hij legt ook wat moeilijk vast op de camera, helaas.
Dit is écht één van de betere zilverkleurige e/s die ik ooit gebruikt heb! I looove zilver! Ik vind dat heel mooi in combinatie met koele kleuren (blauw, paars, zwart). Het kan je look net even afmaken.

'En Vogue' is... Tsja. Als een heldere sterrenhemel? Djies, wat is dit een ontzettend prachtig poedertje! Ik blijf er naar kijken! De kleur is echt nachtblauw met hele mooie blauwe sparkles erin. De poeder zelf is vrij matte, maar door de shimmers die erin zitten straalt 'ie van je ogen af!

Swatches:
Photobucket

Photobucket
Swatches in natuurlijk licht. Eén veeg kleur per swatch (droog aangebacht), zonder basis

Gewoon mooi toch? :) Ik ben blij dat ik alsnog even naar de winkel ben gegaan om te kijken naar deze oogschaduws!

Deze mono eyeshadows van Catrice kosten €2,79 per stuk. Ze zijn Limited Edition en verkrijgbaar zolang de voorraad strekt, as usual.
Zeker aanraders, deze beauties! Er zijn nog twee andere kleuren beschikbaar ('Drama Baby' & 'Rock The Party') die ook prachtig zijn.

Heb jij dingetjes gescoort uit de 'Glamourama'-lijn?

P.s. Vandaag een EOTD/FOTD met deze twee oogschaduws! Keep an eye over here!

5 opmerkingen:

Tessa zei

De collectie trekt mij niet zo erg gelukkig (heb wel genoeg makeup voorlopig :p). Maar je swatches zien er idd niet slecht uit

Anoniem zei

Mooi! Vooral die donkere! Leuk die kleine glimmertjes er in!

Roxanne zei

Geweldige pigmentatie inderdaad! Maar ik koop voorlopig alleen het hoognodige haha :)

Jorna zei

@Roxanne; Ik geloof dat ik me daar binnenkort bij aansluit! :P

Evelien zei

Wauwwwwww, mooi! Die ga ik zeker halen!