donderdag 11 november 2010

Review: The Body Shop 'Sweet Lemon' shower gel

Photobucket

Nadat ik verliefd geworden was op de 'Sweet Lemon' Body Butter van The Body Shop, werd het voor mij tijd mijn horizon te verbreden. Richting de douchegels, wel te verstaan!
Ik koos voor de 'Sweet Lemon' variant, voor een fijne, frisse douche.

Photobucket

De douchegel komt in een doorzichtige (knijp-) fles met een inhoud van 250ml. Een prima, gangbaar, formaat. Het etiket op de fles bevat de naam en afbeeldingen van citroenen. Verder staat er op de zijkant een verhaaltje over de herkomst van de producten die o.a. zijn verwerkt in de douchegel. Is het raar of vinden jullie het ook zo fijn etiketten na te pluizen op leuke verhaaltjes, wanneer je onder de douche staat?! Haha, ik kan daar in elk geval erg van genieten.

Photobucket

De substantie van de shower gel is, inderdaad, gel-achtig. De kleur past prima bij de naam van het product; Yellooow!
Het product bevat verzorgende citroen-zaad olie, honing, veel antioxidanten, vitamine C en vochtinbrengende bestanddelen. De douchegel is zeepvrij. Sound good, isn't it?

Hij heeft zo'n fijne, frisse geur, dat je per direct een opkikker krijgt wanneer je deze gel meeneemt onder de douche. Heel lekker! Je huid is na afloop schoon, zacht en ruikt subtiel naar citroentjes. Na afloop smeer ik me, voor een éxtra portie citroen, in met de TBS 'Sweet Lemon' Body Butter. Ik hou zooo van deze geur!
Hij doet dus wat hij hoort te doen (je huid schoon en zacht maken en een lief waasje geur achter laten).

Photobucket
Het formaat
De douchegel gaat vrij lang mee. Je hebt maar een beetje nodig en dan schuimt het je al tegemoed (helemaal in combinatie met een shower-puff!).
Hij is wel vríj prijzig voor een douchegel, ik snap dat sommige mensen het er niet voor over zullen hebben, maar toch... Probéér het eens! Helemaal de citroen-fans onder ons; Dit is een musthave!

De 'Sweet Lemon' douchegel kost €10,00 voor 250ml en is verkrijgbaar in de filialen van The Body Shop.
Ik kocht hem met 20% korting op de National Glamour Day en dan is 't leuk eens iets anders te proberen. Ik ben blij verrast in elk geval! :)

Heb jij ervaring met de Shower Gels van TBS?

2 opmerkingen:

Myrna zei

Ik vind de showergels van TBS echt heerlijk, deze lijkt me ook fijn want heb van die geur een bodylotion sample en die is ook erg lekker!

Anoniem zei

HMMM<3
Die is zo lekker.
Liefs, xxxx