zondag 26 september 2010

The Body Shop 'Strawberry' & 'Sweet Lemon' Body Butters

Photobucket

Wie kent ze niet? Ik heb al eens een artikel geschreven over de Body Butters van The Body Shop. Het is één van mijn favoriete 'bodylotion' producten!
Afgelopen maand kocht ik twee nieuwe butters. Eigenlijk wilde ik alleen 'Sweet Lemon' meenemen, daar had ik ooit een sample van gehad en ik vond hem zooo lekker! Omdat TBS een actie op de butters had, kon ik twee butters meenemen voor €20,00 (normaal gesproken zijn ze €15,00 per stuk). Ik nam 'Strawberry' ook mee.

Photobucket
Photobucket
De Body Butters zitten in de typische verpakking waar alle boters in komen. De kleur van de pot is de kleur van het fruit waar de boter van gemaakt is, met een mooie kleurige sticker erop met een foto van het fruit. Heel handig, je ziet zo precies welk botertje je pakt, in je badkamer.
De pot bevat 200ml product en that's quite a lot! Ik kan lang doen met zo'n pot, maar vind het ook heerlijk als ik af en toe eens kan afwisselen.

Photobucket

'Sweet Lemon' Body Butter:
Dit is de nieuwste variant van de botertjes van TBS. Ik kreeg een sample toen de butter nog niet in de winkel lag, en was meteen verliefd! Wat een fijne, frisse geur!
Hij hydrateert en beschermt je velletje met een intensieve, romige en super lekker geurende ingrediënten. De boter bevat citroenzaadolie die je huid heerlijk laat ruiken door de een oppeppende citrus geur.
Deze boter bevat naast citroenzaadolie (wat veel antioxidanten bevat en vitamine C die je huidje hydrateert en zacht maakt), ook Community Trade cocoa boter. Een fijne vochtinbrenger, die smelt door je lichaamstemperatuur. Cocoa boter bevat antioxidanten en essentiële vetzuren.
En, hoe kan het ook anders, in de body butter zit ook Community Trade shea butter uit Ghana, voor nog meer zachtheid en hydratatie.

De 'Sweet Lemon' Body Butter is het beste geschikt voor de normale tot droge huid.

Photobucket
'Strawberry' Body Butter
Een echte favoriet onder de populaire Body Butters van TBS, deze aardbeien boter. Ik had er al een aantal keren aan staan te sniffen, maar de actie (2 Body Butters voor €20,00) heeft me over de streep gehaald.
Waarom heb ik deze, heerlijk zoete, butter eigenlijk niet eerder gekocht?!
Een echte huidverwenner, deze 'Strawberry' boter. Een vochtinbrengende, romige substantie met de geur van vers geplukte (...oehhh!) aardbeien, die je huidje zacht en glad maakt tot 24 uur na aanbrengen!
In de 'Strawberry' Body butter zitten aardbeienzaadolie die Omega-3 en Omega-4 vetzuren bevatten. Die vetzuren helpen je de vochtbalans in je huid te herstellen, zodat je huidje na aanbrengen zacht en soepel aan voelt.
Naast de aarbeienzaadolie, bevat deze butter dezelfde Community Trade shea butter uit Ghana en dezelfde Community Trade cocoa butter als in de 'Sweet Lemon' Body Butter.

De 'Strawberry' Body Butter is het beste geschikt voor de normale huid.

Photobucket
Ik zeg; Body smoothies!

 Deze en andere 'Body Butters' zijn te koop bij The Body Shop voor €15,00 per stuk. Best prijzig, maar ik vind ze het geld dubbel en dwars waard. Voor mij geen andere, vaste, 'bodylotion' producten meer! I'm addicted...

Ben jij ook zo'n TBS Body Butter fan? Wat is je favoriet?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die aardbei. Oeh ik ruik de geur al hier. Heel lekker. Ik ga ooit een keer de bodyshop in en koop het een en ander. En dat word ook zeker die aardbei body butter. Liefs, xxxx

LottedeJ zei

Jaaa, ik ben ook fan van TBS butters! Zo lekker! Ik heb deze: Coconut, Wild Cherry, Straberry, Love Etc., en Papaya.