vrijdag 17 december 2010

Christmas Inspiration Looks; Classic Xmas + 3 lipcombo's

Photobucket

Deel 3 van de Christmas Inspiration Looks! Naast een donkere (echt zwart met een glittertje) smokey eye, vind ik de volgende combinatie ook echt heel kerstig (en voor mij dé klassieke kerstlook). Een look die ik zeker de kerstdag draag dat ik de smokey eye niet draag! Haha.
Ik moét sowieso met kerst een rode lip hebben. In elk geval één dag! Just looove it! <3 Ik heb bij deze look direct 3 lipcombo's (eigenlijk 4) gemaakt. Make your choice and enjoooy Christmas!

Photobucket
De look met de basic rode lippen

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De ooglook is vrij rustig en neutral qua oogschaduws. Ik gebruikte een aantal lichte (bruin-) tinten uit het 88 Warm Shimmer Palette van Zoeva. Ik gebruikte uit dat palette ook een vanille kleur als highlighter op mijn wenkbrauwbot.
Omdat een kerstlook mijns inziens niet compleet is zonder winged liner, heb ik een bredere liner gezet al wat ik anders doe. Had wat issues om hem helemaal strak te krijgen vandaag. Sorry!

En dan nu de fullface shots met de verschillen lippies!

Photobucket
Met Chanel Rouge Coco in '19 Gabrielle' lipstick (afgehapt)

Photobucket
Met Chanel Rouge Coco in '19 Gabrielle' lipstick en 'Wicked Ways' lipglass van MAC

Photobucket
Berrylips met Catrice Absolute Moisture lipstick in 'Burgundy'

Photobucket
Nude/champagne lips met MAC's lipglass in 'Devilishly Stylish'

Zoals je ziet is er veel mogelijk met deze ooglook en blijft het geheel er feestelijk uit zien! Dat wordt nog moeilijk kiezen met kerst, haha!

Wat heb ik gebruikt?

Gezicht:
- Maybelline NY Dream Matte Mousse foundation in 'Cameo'
- Maybelline NY Super Stay 24h concealer in 'Medium'
- MAC Studio Sculpt concealer in 'NW20'
- Rimmel London Stay Matte pressed powder in '005 Silky Beige'
- Pupa Luminys Baked Bronzer in 'Terracotta'
- MAC Beauty Powder Blush in 'True Romantic'
- MAC Iridescent Pressed Powder in 'Belightful'

Ogen:
- Too Faced Shadow Insurance oogschaduwbasis
- Vanillekleur uit het 88 Warm Shimmer Palette van Zoeva (highlighter)
- Huidskleurige e/s uit het 88 Warm Shimmer Palette van Zoeva (hele bewegende ooglid)
- Medium bruin uit het 88 Warm Shimmer Palette van Zoeva (crease + outer-v)
- Soft Kajal oogpotlood van Rimmel in 'Jet Black'
- Max Factor False Lash Effect mascara in zwart
- Catrice Eyebrow Set (lichtste kleur)
- Etos wenkbrauwgel

Lippen:
- Chanel Rouge Coco '19 Gabrielle' lipstick
- MAC lipglass in 'Wicked Ways' (LE)
- MAC lipglass in 'Devilishly Stylish' (LE)
- Catrice lipstick in 'Burgundy'

Weet jij al welke look je gaat dragen tijdens kerst? Shoot!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi. Ik vind de laatste combi heel mooi. Het geeft een zachte en neutrale uitstraling.
Liefs, xxx

Jorna zei

Ja, bijna schattig he? Maar dat maakt de look dan ook weer zo casual. En wil je dat met Kerst? :P