woensdag 22 december 2010

Gorgeous Celeb; Beyoncé Knowles

Photobucket
Een nieuwe categorie op Fabulously-Beautiful, vallend binnen het onderwerp 'Celebs'. Er zijn zo ontzettend veel mooie celebs, dat zij best nog eens in het zonnetje gezet mogen worden!
Vandaag de aftrap, met niemand minder dan Beyoncé Giselle Knowles. Een absolute prachtvrouw, super performer, goede actrice en ontzettend harde werker.

Photobucket

Ik was altijd ontzettend fan van Destiny's Child, waar Beyoncé de lead vocals vertolkte.
Sinds 2002 is zij solo gegaan, en niet zonder succes! Ze heeft inmiddels in meerdere films gespeeld, zelf films en DVD's geproduceerd, vele awards gewonnen, succesvolle albums gemaakt, veel getourd, videoclips gemaakt, een parfum op de markt gebracht én ze is het gezicht van House Of Deréon, het fashionlabel van mama Tina Knowles.
En niet te min, in mijn ogen één van de allermooiste, stijlvolste en leukste vrouwen die er op dit moment in de showbusiness aan de top staan!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bee is in 2008 getrouwd (na een relatie van 5 jaar) met hiphopper Jay-Z. Het schijnt dat het (besloten) huwelijk een compleet sprookje was.
Beyoncé heeft inmiddels gemeld dat eind dit jaar (ik gok zelf begin volgend jaar, haha) een nieuw album uitkomt. De DVD van haar 'I Am... Worldtour' is afgelopen november uitgekomen en is een échte showpiece, met wat intimate moments met Bee! I loved it. :)

Wat vind jij van Beyoncé?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind haar echt mooi :D

Jorna zei

Ze is absolutley stunning, inderdaad! <3

Myrna zei

Ik vind haar een prachtige vrouw met een prachtige stem!

Anoniem zei

Ik haar echt een hele mooie vrouw.
Ze kan ook zo goed zingen.
Liefs xxx