zondag 30 januari 2011

Review; Miss Sporty Ladies Night Lipgloss

Photobucket

Laatst was er een actie bij de Etos; 1+1 gratis op alle cosmetica van Miss Sporty. Ik besloot toen twee van de nieuwste Miss Sporty-glossjes mee te nemen, namelijk de 'Ladies Night' gloss. Ik nam twee kleurtjes mee, 801 First Sight (bleekroze) & 803 Read My Lips (peachy). Het laatste product wat ik van dit emrk gebruikt had, was nagellak (wat trouwens prima budget nagellak is!). Ik was dus erg benieuwd!

Photobucket

Photobucket
801 First Sight

Photobucket
803 Read My Lips

Photobucket
De aanbrengapplicator, een echt kwastje!

De gloss heeft aan de achterkant een draaistukje, waar je aan moet draaien om de gloss in het kwastje (kwastje ja!) te krijgen, om die vervolgens aan te brengen.
De verpakking is op het eerste gezicht prima. Hij oogt niet zo goedkoop als dat hij is (per stuk betaal je €3,99 voor een Ladies Night gloss), door het classy zwart wat Miss Sporty gebruikt heeft.

Photobucket
Links (onder) 803 Read My Lips & rechts (boven) 801 First Sight

Photobucket
803 Read My Lips

Photobucket
801 First Sight

De kleuren zijn erg sheer, verwacht dus geen super gepigmenteerde gloss. Wanneer je van een waasje kleur en veel (koelkleurige) glitters houdt, is deze gloss het misschien wel voor jou.
Ik vond het zelf drie keer niks. Het aanbrengen duurde een uur. Het ging niet vlotjes om de eerste gloss door de haren heen te krijgen, ik bleef maar draaien en draaien... Maar dat heb ik altijd met producten in zo'n aanbreng'pen'. Me don't likey!
Verder bevat de gloss een fruitig geurtje die na aanbrengen snel weer weg is. De gloss plakt niet heel erg, maar blijft ook niet de door Miss Sporty beloofs 6 uur op z'n plek. Wel kun je na 6 uur nog verdwaalde glitters rondom je lippen terug vinden...

De Ladies Night lipgloss van Miss Sporty is te koop bij o.a. DA & Etos en kost €3,99 per stuk.

Is deze gloss iets voor jou?

1 opmerking:

Anoniem zei

Dit is ook niks voor mij. Die kwasten alleen al. Hihi, het aanbrengen duurt dan zo lang. Ik vind het wel een hele leuke review.
Liefs, xxx