dinsdag 8 februari 2011

EOTD/FOTD; Make Me Glow

Photobucket

Vandaag een simpele frisse look, waar ik altijd voor ga wanneer ik er mooi opgemaakt uit wil zien, maar niet teveel oogschaduw wil dragen.
Deze look geeft een frisse, glowy sheen aan mijn gezicht, die ik afmaakte met de lieve kleur roze van de Viva Glam-Gaga lipstick.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sorry voor de nog aanwezige neusvleugels van mijn bril. ;) Haha!
Op de foto's lijkt het trouwens of mijn gezicht bruiner is dan mijn hals. Dit ligt vooral aan het licht, vrees ik.
Eén van mijn 'wings' is wat vervaagt helaas. Ik maakte de foto's toen de make-up er al een aantal uurtjes op zat.

Wat heb ik gebruikt?

Gezicht:
- MAC Studio Sculpt Concealer in NW20
- Maybelline NY Dream Satin Liquid Foundation in 'Cameo'
- Rimmel London 'Stay Matte' pressed powder
- Pupa Luminys Baked Bronzer in 'Terracotta'
- MAC blush in 'Springsheen'
- Pupa Pure Light Blush 01 (als highlighter)

Ogen:
- Etos Baked e/s duo roze + goud met elkaar gemengt (bewegend ooglid + onderste wimperrand)
- MAC Shroom e/s (highlighter)
- Rimmel London oogpotlood in Jet Black
- Catrice oogpotlood in wit
- The Body Shop 'Big & Curvy' mascara (zwart)
- Pupa Eyebrow Pencil in '02'
- Etos wenkbrauwgel

Lippen:
- MAC Viva Glam Gaga lipstick

Als parfum draag ik 'Idole d'Armani' van Giorgio Armani.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Staat je goed. Lekker neutraal. Ik de kleur op je lippen heel mooi.
Liefs, xxx

Unknown zei

Die glow van je huid is echt WAUW! :D

Jorna zei

Thanks ladies! :)

Germa Brokschmidt zei

Looks nice! Wat ben je lekker bruin idd! Onlangs naar Gambia geweest? of is het de zonnebank?

Groetjes!

Jorna zei

Het is helaas écht het licht. :( Ik ben zo bleek als wat, momenteel... :(
Een goede bronzer doet trouwens wél wonderen. ;)