dinsdag 8 februari 2011

Catrice 'Absolute Eyecolour' mono's

Photobucket

Ein-de-lijk ben ik dan ook gevallen voor de charmes van de nieuwste Catrice eyeshadows, de Absolute Eyecolour mono's. Het duurde even, maar toch ging ik voor de bijl. Ik kocht zes kleurtjes, varieerend van licht tot heel donker; 060 I Love Champagne, 110 Gilbert's Grapefruit, 140 Captain Of The Black Pearl, 170 Don't Drink and Drive, 190 Petrol Keeps Me Running en 220 The Violent Violet.
Benieuwd? Let's see some pictures!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
140 Captain Of The Black Pearl, 170 Don't Drink and Drive, 190 Petrol Keeps Me Running

Photobucket
220 The Violent Violet, 060 I Love Champagne, 110 Gilbert's Grapefruit

De kleuren in de mono's zelf zijn niet zo sprankelend als in het echt. Blame it on the weather... Ik ben heel erg blij verrast door deze kleine krachtpatsers, want manmanman... WAT EEN PIGMENT!
De oogschaduw komt in een mooi see-trough-doosje wat makkelijk open en dicht gaat, stapelbaaar is omdat ze compleet plat (!) zijn, en hebben achterop een sticker met de naam van de kleur. En als je het mij vraagt zijn dat de meest fantastische namen! Good job, Catrice!

Photobucket
PKMR, DDaD, TVV & CotBP

Photobucket
ILC, GG

Ain't they gorgeous?!
I Love Champagne is een shimmery poedertje waar Gilbert's Grapefruit meer een frosty roze is. Daarbij is die ook het brokkeligste van alle mono's die ik in huis heb.
Petrol Keeps Me Running is een kleur met hier en daar een klein shimmertje, Don't Drink and Drive heeft een beetje dezelfde frosty finish als Gilbert's Grapefruit, maar is niet brokkelig. The Violent Violet is een mooie metallic-achtige paars en Captain Of The Black Pearl is een prachtig matzwart (en niet talkachtig!!) met zilveren glittertjes.

Écht heel fijne oogschaduws! Ik heb ze al vaak gebruikt (vooral Gilbert's Grapefruit die echt óveral mee te combineren valt!) en hele mooie ooglooks gemaakt met de donkere en blauwe tinten samen. Ze blijven hardstikke goed zitten, ook zonder e/s basis (die ik nog wel eens vergeet, hehe...) Ik wil er méér!!

Catrice is te koop bij de Kruidvat en Trekpleister. De Absolute Eyecolour mono's kosten €2,79 per stuk.

Heb jij al kennis gemaakt bij deze e/s?
Heb je nog aanraders?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het wel mooie kleurtjes. Ik heb hiervan nog niks geprobeerd. Maar sommige kleuren zien er goed uit.
Liefs, xx