zondag 27 februari 2011

I've failed... Bestelling @ Enchantra!

Photobucket

Mijn beauty-no-buy is alweer HARD gefailed... Maar, ik heb een goede reden! Enchantra verkoopt nu de Golden Rose flakies voor DE HELFT VAN DE PRIJS. In plaats van een dikke 5 euro, kosten ze nu €2,50 per flesje. En i'm dyyyying to get flakies! Al een jaar! Ik wilde steeds Nfu Oh bestellen, maar dat kwam er steeds niet van. En die zijn opzich ook nog vrij prijzig (zo'n 8 euro per flesje). Ik bestelde ook direct 'Space Cadet' van ORLY erbij, die wilde ik al bij TransDesign bestellen, maar die shipt geen ORLY meer, buiten de US.

Photobucket

Ik bestelde vijf flakies, na het zien van deze post van Lisanne op Bloggin' Beauties. Er zijn in totaal 15 flakie-lakjes van Golden Rose, maar er zijn veel gelijksoortigen. Dit artikel van Lisanne was dus super handig!
Sorry for failing, ladies. I couldn't resist! (A)

Gebruik jij wel eens flakies?

8 opmerkingen:

NailsbyLaura zei

Leuke bestelling!! Ik heb wel flakies, maar gebruik ze eigenlijk niet zo vaak. En ze zijn hells om te verwijderen!!

Anoniem zei

Wauw, hahaha. Ik heb nog niks besteld. Ik ga het proberen vol te houden. Leuke dingen. Ik ben benieuwd.
Liefs, xx

miszblondiej zei

Oh ja die flake lakjes kon ik ook niet weerstaan ik heb er 3 besteld en wou eigenlijk tot midden volgende week niks bestellen maar voor 2.50 per stuk kun je dat echt niet weerstaan (A)

NailGloss zei

Mooi hoor!
Ik heb zelf 6 flakies :)

Jorna zei

Ik ben echt benieuwd naar de flakies! Ik heb er zin in, morgen komen ze aan en dat wordt dan volop uittesten, swatchen en enjoyen, denk ik. Haha!

@NailsbyLaura; Oh heerlijk... Net als glitterlak dus? Dat zat er natuurlijk ook wel in, had er alleen nog niet zo over nagedacht. :P

@Miszblondiej; Heel fijn dat ik niet de enige ben die zijn zwakte heeft laten overwinnen, haha!

@Kalypso; Goed zo! Volhouden he! Ik doe een nieuwe poging. (A)

Unknown zei

Super leuke bestelling! Ik heb 4 Golden Rose lakjes en ik vind ze echt prachtig! Ik vind ze niet heel erg moeilijk te verwijderen!
Ik ben benieuwd naar je swatches! Iedereen doet er door weer een ander kleurtje onder!
Liefs,

Lacquer Addicts Anonymous zei

Hee Transdesign shipt nog steeds Orly buiten US hoor :) Op de website staat van niet maar ik heb ze gewoon kunnen bestellen en wel gekregen!

Jorna zei

Oh kijk, dat is het betere werk! Ik geloof dat het iets te maken had met dat ORLY niet wilde dat wij de lak goedkoper konden krijgen oid, ivm de kosten hier. Maar goed, OPI zou ook niet meer verkocht worden op TD en is er (gelukkig!!) nog steeds wél.