zondag 6 februari 2011

Must see movie; 'Burlesque'

Photobucket

Een heerlijk avondje bankhangen met een goede chick-film. Sounds pretty good, toch? Soms kun je daar echt behoefte aan hebben. Ik wel in elk geval!
Gisteren heb ik mezelf zo'n avondje gegunt, lekker op de bank (vers gedoucht, in pyjama en badjas), drinken binnen handbereik, chocolaatjes en een lekkere chick-film, 'Burlesque'. Ik weet niet of 'ie nog in de bios draait of er net uit is, maar ik heb hem dus thuis gekeken (hehe! (a)).
Christina Aguilera en Cher vertolken de hoofdrollen in deze musical-achtige-film.

Het verhaal:

"Ali komt uit een klein dorpje en beschikt over een fantastische stem. Ze wil armoede en een onzekere toekomst ontvluchten door haar dromen na te jagen in L.A. Hier stuit Ali stuit op een indrukwekkend, maar sukkelend theater waar een bevlogen musical revue speelt. De eigenaar en headliner van de revue, Tess, geeft haar een baan als serveerster. De extravagante kostuums en spannende choreografie van Burlesque bedwelmen de jonge, maar naïeve Ali, die bezweert om ooit hier op te treden. Al snel sluit Ali vriendschap met een eigenzinnige danseres en vindt genegenheid bij barman en musicus Jack, maar helaas ook tegenstand in een lastige en jaloerse artieste."
Photobucket

Een heerlijk voorspelbare film vol prachtige kostuums, choreografie en zang! I loved it! :) Het deed mij een beetje denken aan een moderne, eigentijdse versie van .
En manmanman... Kippenvel krijg ik van Christina's stem. Waar, in de kleine lijfje, komt dat geluid vandaan?!? Gorgeous!
Must see movie dus, voor een avondje hangen in je uppie (vriendlief wordt denk ik minder blij van deze film, haha!).

Houd jij van dit soort musical-films?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hou er niet zo van. PFF, veelste veel gezang erin. hahaha. Niks voor mij.
Liefs, xxx

Myrna zei

Ik heb deze film ook pas gezien, ook lekker thuis voor de pc :D en vond het echt een super goede film. De sfeer, kostuums, makeup en niet te vergeten Christina's geweldige stem! Wat een geluid komt er uit zo'n klein vrouwtje he :D Ben het helemaal met je eens dat dit een aanrader is

Jorna zei

@Kalypso; Misschien moet je het een kans geven! Het is echt een fijne film! :) Maar smaken verschilen inderdaad.

@Myrna; Haha, wat goed! :P Hij is echt fijn ja. Had hem gisterenmiddag al in de download gezet voor gisteravond. Haha! :)