vrijdag 11 maart 2011

Benefit 'High Beam' Illuminator

Photobucket

Mijn eerste Benefit-product! Het is écht gebeurd! Ik vind dit merk normaliter veel te duur en overrated, maar ik kon er niet meer onderuit toen ik de 'High Beam' en 'Moon Beam' swatchte, en de 'High Beam' bleek een perfecte vloeibare highlighter voor mijn MAC NW20 (met roze ondertonen)-huid! Ik wilde nog graag een vloeibare highlighter, ik gebruik normaal gesproken altijd een poeder highlighter (favoriet is de Iridescent Pressed Powder in 'Belightful' van MAC), maar vloeibare producten zien er vaak natuurlijker uit op de huid. En zo ook deze prachtig, luchtige highlight-creme van Benefit! Kijk snel mee naar meer foto's en swatches!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Het formaat van het (glazen!) flesje is gelijk aan een nagellakflesje (beetje Catrice-style). Not to big, dus. Dat hoeft ook niet, want wanneer je hem op je jukbeenderen aanbrengt, heb je per jukbeen maar 3 kleine stipjes nodig die je vervolgens uitwerkt/blend. Hij vertoont verder nog meer gelijkenissen met een nagellak; er zit een nagellak-kwastje in de dop!
Ik breng vaak wat product op de ruk van mijn hand aan met het kwastje, vervolgens stip ik mijn ringvinger hier in, om wat stipjes op mijn jukbeenderen (boven de blush) aan te brengen. Ik werk het vervolgens graag uit met kloppende bewegingen en als laatst haal ik graag de Beauty Blender erbij voor een extra natuurlijke glow.

Photobucket
Drupje

Photobucket
Geblend

Deze highlighter heeft écht een beige/roze ondertoon en zal waarschijnlijk niet goed matchen met NC-huidjes (met een gele ondertoon). Daarvoor zal de 'Moon Beam'-variant meer geschikt zijn (die een wat gelige basis heeft).
Voor mij doet deze highlighter het perfect! Het is een fijne, luchtige, substantie die makkelijk blend en een heel natuurlijk glow geeft aan mijn wangen. Ik breng af en toe ook wat highlighter aan boven mijn wenkbrauwen en op mijn neusbrug (níet op het puntje!!), en dan zie ik er lekker glowy en gezond uit! Heel fijn in combinatie met een nude-look of juist met een heftige smokey-eye.

Photobucket

Photobucket

De 'High Beam' highlighter van Benefit kost €27,00 voor een flesje met 13ml. Dit lijkt weinig, maar hier doe je een eeuwigheid mee, omdat je per keer haast niks gebruikt.

Heb jij ervaring met het merk Benefit?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel onwijs prijzig. Maar wat een mooie kleur. Heel leuk. Een goede aankopen dus.
Liefs, xxx

Anoniem zei

♥Love your blog♥

Mitchin zei

Yeeey! Nog meer mensen in "Benefit Beam" team =))) Ik heb de "Moon Beam" voor mijn gele huid, ik ik vind het echt de beste vloeibare highlighter ooit. Dan lijkt de prijs ook niet hoog, en het is wat je zei, het gaat voor eeuwigheid mee =)) Ik heb mijne al 3 jaar en het is nog niet op =)))

Jorna zei

Hahaha! Ja dankzij jouw review werd ik nieuwsgierig naar dit product! Heb ze allebei geswatched, maar heb echt het idee dat ze op huid-ondertoon gemaakt zijn ofzo. Love it! <3

Mitchin zei

Yes! Welcome to the dark side! We have cookies =))))
Ja, Moon Beam is voor geel, High Beam is voor roze

imfashionstoned zei

Leuke post! ziet er goed uit!