zaterdag 5 maart 2011

NOTD; China Glaze 'Stella' + 3 ways to wear it

Photobucket

China Glaze 'Stella' is éen lakje wat mee kwam met de laatste TransDesign.com bestelling (waar o.a. ook de Anchors Away-collectie bij zat.). Op het eerste oog lijkt hij veel op zusje 'Let's Groove', uit dezelfde 'Retro Diva'-collectie, maar 'Stella' is een stuk warmer van kleur. I looove purples these days, dus je begrijpt dat ik deze snel in mijn virtuele mandje gooide!
Toen ik 'Stella' had gelakt, wist ik niet goed wat ik ervan vond. Ja, de kleur is mooi, maar ik vond hem niet zo speciaal op mijn nagels als dat 'ie deed voorkomen in het flesje. Ik ben dus aan het ( simpele) creabea'en geslagen met dit lakje als basis kleur!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
'Stella' on-it's-own, + INM Out The Door topcoat

Photobucket

Photobucket
'Stella' + één laagje matte topcoat van de Hema

Photobucket

Photobucket
En met een laagje 'Black Mesh' Crackle Glaze van China Glaze + INM Out The Door topcoat

Sorry voor de splijt-nagels, trouwens. Ik ben al drukdrukdruk aan het Trind Nail Balsam'en en Repairen, dus ik hóóp dat dat werkt tegen mijn broze, splijtgrage, vrienden. 
Gewoon, opzichzelf, is 'Stella' een prachtige kleur; donker magenta met prachtige shimmers. Really beautiful!
Ik snap dan ook niet wat ik 'mis' wanneer ik deze lak 'gewoon' draag.Matcht 'Stella' niet bij mijn huidskleur? Ik weet het niet. Wat ik nu wel weet, is dat 'Stella' bijna fluweelachtig wordt met een matte topcoat en erg vampy met een zwarte crackle-lak erover. Love it! (zie je trouwens dat de crackle geen tipwear covert? Jammerrrr! ;)).

Heb jij dit weleens met een lakje, dat je wat mist en niet weet wat?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Heel erg leuk gedaan :D
Super leuk dat je laat zien, dat je het lakje op meerdere manieren kan dragen!

Anoniem zei

Wauw, wat een leuke post. Dat matte is zo mooi. Ik ga meteen even van de week een matte topcoat kopen. Wat een mooi effect geeft dat.
Liefs, xxx

Tatjana zei

Erg leuk!