donderdag 10 maart 2011

NOTD; Konadicure 'Sunny Zebra'

Photobucket

Zoals jullie al konden zien droeg ik laatst de nieuwe 'Coral's Enchanted Garden' lak uit de laatste Catrice LE, 'Floralista'. Ik besloot er een vluchtige zebra-Konad mee te doen, omdat ik al van plan was CEG aan de aceton te onderwerpen. Zoals jullie weten ben ik geen held qua nailart (en perfect en netjes is deze mani niet), en ik heb deze combi vervolgens ook aan de aceton onderworpen. Ik vond het echter wel zo lekker zonnig dat ik de uitkomst graag met jullie deel, op deze druilerige dag.
Ik gebruikte Imageplate M57 en stempelde met een Color Cosmetics-lakje uit Afrika.

Photobucket

Photobucket

Verfraai jij je lak wel eens om 'm misschien nog 'iets langer te kunnen/willen dragen?

2 opmerkingen:

Anne zei

wauuuw dat is echt ge-wel-dig mooi! hoe heb je die zebra print er eigenlijk opgekregen?
&dankje voor je comment, jaa je hebt gelijk. Maarja beter laat dan nooit haha ;)

Anoniem zei

Lekker zomers. Heel leuk. Normaal hou ik niet van oranje nagellak, maar dit vind ik wel wat hebben.
Liefs, xxxx