woensdag 9 maart 2011

Tip: Kwastenbakje (3-in-1) van True Spirit (Trekpleister)!

Photobucket

Ik had hem al in het Trekpleister-foldertje (die ik eigenlijk altijd ongelezen in de papierbak dump, zoals ik met alle folders doe) zien staan, de 'Organiseer je make-up'-houder van True Spirit. Ik dacht nog; 'Oh, da's handig voor m'n kwasten!', maar was het houdertje vrij snel weer vergeten.
Ik was van de week toevallig bij de Trekpleister en liep tegen de houder op. 'Ha! En nu ga je snel het mandje in'. Ik berg mijn kwasten altijd op in (drink)glazen met steentjes op de bodem (klik hier voor het artikel waarin je dat kunt zien), maar al die losse glazen en vaasjes nemen snel onnodige ruimte in. Daar heb ik nu dus dé oplossing voor, en nog lekker budget ook!

Photobucket
De houder bevat 3 'bakjes' aan elkaar, van doorzichtig plastic.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Alles past gewoon in de houder (en ik moet nodig mijn kwasten wassen, maar dat doe ik volgende week vlak voor mijn vakantie, excusez-moi :$)! Ik heb nog een paar kwasten, die ik eigenlijk nooit gebruik. Die zitten dan ook in een brushroll (Zoeva), en stonden sowieso al niet in één van de glazen. Wel bewaarde ik mijn oogproducten die ik vaak gebruik in zo'n drinkglas (mascara, oogpotlood, concealer, wenkbrauwpotlood, wenkbrauwgel). Dat zijn producten die ik het liefst 'staand' bewaar.

En alles past met gemak in de drie bakjes! Eén bakje (de grootste en de hoogste) bevat mijn gezichtskwasten (en de MAC Studio Sculpt Foundation), één mijn kleinere kwasten (oog en lip) en mijn wimperkruller hangt hieraan. En in het andere, kleinste bakje, zitten mijn mascara, concealers, oogpotlood, wenkbrauwgel, wenkbrauwpotlood en  Tweezerman.

Ik ben helemaal blij dat ik met dit bakje dé opberg-oplossing heb gevonden voor mijn kwasten.
Misschien dus een tip voor meiden die ook nog op zoek zijn naar een fijne kwastenhouder, ik wilde hem jullie niet onthouden!

De True Spirit-houder is momenteel verkrijgbaar bij de Trekpleister en kost €5,99. Hij is (denk ik) beperkt verkrijgbaar, dus wees er snel bij!

Hoe bergen jullie je kwasten op?

6 opmerkingen:

Madelon zei

Ik heb ze in een SKUBB bakje van Ikea in mijn Malm kast (ja ook van ikea) opgeborgen. Zo blijven ze stofvrij.

Jorna zei

Ik heb de SKUBB-bakjes (die vouwbare toch?) als stash-indelers. Ik vind ze te slap om mijn kwasten in op te bergen, want dat heb ik dan weer liever staand. ;)

Lacquer Addicts Anonymous zei

Dit is echt heel handig! Die ga ik mn pauze gelijk even scoren!

Thnx voor de tip!

Inge zei

Nee ik heb toch liever mijn manier (2 plastic bakjes) Maar wel handig voor de mensen die nog iets zoeken

Anoniem zei

Oeeh, dat is even heel handig. Bedankt voor de tip. Ik heb mijn 40 kwasten in een kwastenrol zitten. De hele set komt van zoeva af.
Liefs, xxxx

Jorna zei

Graag gedaan voor de tip-zoeksters! ;)

@Inge; Ik had ook losse glazen, maar los = ruimte innemen. Vind dit handiger. :)