dinsdag 3 mei 2011

Catrice Defining Duo Blush in '030 Pink Grapefruit Shake'

Photobucket

Tijdens de 50% korting-actie van het Kruidvat van vorige week, kón ik het niet laten om ook een nieuwe blush van Catrice mee te nemen. Sindskort heeft Catrice namelijk duo blushers in het assortiment, in mooie matchende roze-tinten. De print in het poeder lijkt een beetje afgekeken van Dior, dus super stylish! Ik koos voor de kleur 'Pink Grapefruit Shake', wat de tint nummer 3 is uit de 4 duo's die er zijn.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Catrice heeft zijn blushes geen standaard ronde verpakking gegeven, maar heeft gekozen voor een strakke en rechthoekige versie van doorzichtig plastic. Heel mooi!
De grootste kleur is de donkerste kleur, en is matte donkerroze. De lichtste kleur is licht peachy met shimmers. Een highlighter heb je dus niet meer nodig, naast deze blush!
Met zo´n duo blush heb je eigenlijk 3 blushes in één doosje, de donkere kleur, de lichte kleur en beide kleuren samen gemengt. Super handig wanneer je op reis gaat, of wanner je niet thuis slaat.
De blush brengt easy-peasy aan en blijft lang mooi zitten. Een hele dag houdt ie het niet vol, maar dat doet geen enkele blush voor mij, eigenlijk. De kleuren zijn lekker gepigmenteerd. Oppassen met het aanbrengen dus; goed je kwast aftikken na het dippen in het poeder!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Beide kleuren gemengt

Voor mij tovert 'Pink Grapefruit Shake' een heel natuurlijke blos op mijn wangen met een fijn glimmertje voor een mooie glow. Ik heb de blush nu al vaak gebruikt en ik ben fan! Ik ga zeker nog kijken naar de andere kleurtjes die Catrice in deze blush heeft uitgebracht!

De Defining Duo Blush is verkrijgbaar in 4 tinten en kosten €3,49 per stuk. Zeker de moeite waard om eens te swatchen in de winkel!

Heb jij al zo'n mooie duo blush van Catrice gescoort?

4 opmerkingen:

NailGloss zei

Heel mooi kleurtje!

tessa zei

een mooi kleur niet te veel maar gewoon mooi subtiel
ben vandaag naar kruidvat geweest en wou ok die blush halen maar het viel me eingelijk wel tegen hoe klein ze wel niet zijn.

Jorna zei

Toch zit er 5 gram poeder in de verpakking. Dat heb je maar zo niet op hoor. ;)

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Fijn dat 'ie lang blijft zitten, is een mooie blush!