donderdag 26 mei 2011

MAC Haul! (MSF, Viva Glam Gaga 2 & Chatterbox lipstick)

Photobucket

Afgelopen zaterdag, toen ik in Groningen was, moest ik natuurlijk ook even bij de MAC counter langs in de Douglas. MAC moét tijdens een tripje Groningen, voor mij. Vaak loop ik dan even naar binnen en af en toe neem ik iets mee naar buiten. De laatste keer dat dat gebeurde was in januari dit jaar, toen ik met manlief binnenstapte.
Het werd dus wel weer tijd om iets mee naar huis te nemen, en gelukkig had ik nog wel wat producten in mijn hoofd die ik graag toe wilde voegen aan mijn stash.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Deze foto geeft de ware kleuren van de producten goed weer

Photobucket

Photobucket

Sorry voor de ietwat overbelichte foto's, dames. Het weer werkte niet mee afgelopen zondag (pruilweer, zon, regen...).

Ik nam de Mineralize Skin Finish in 'Soft and Gentle' eindelijk mee naar huis. Misschien herrineren jullie je het artikel nog over de Iridescent Pressed Powder in 'Belightful' van MAC? Ik wilde toen eigenlijk deze MSF kopen, maar die was toen uitverkocht. Toen ik naast die poeder een swatch zag van Soft and Gentle, dacht ik dat SandG te zilver voor mij zou zijn. En kopen kon ik hem toen toch niet. Ik swatchte hem afgelopen zaterdag weer, en ik werd weer verliefd... Mee in het mandje dus!

Ik had 3 lipsticks (eigenlijk vier, 2x de Viva Glam Gaga 1) van MAC in mijn stash en vond het, nu ik de laatste tijd vaker lipstick draag dan lipgloss (het mag in de krant! ;), eindelijk tijd voor nieuwe MAC lippies. Ik koos voor de nieuwe Viva Glam Gaga 2-lipstick (die ik op swatch-foto's van temptalia te bruinig en te nude vond, maar prachtig bij mijn bleke toet! En je steunt bij aankoop van een Viva Glam producten het MAC Aids Fund, wat natuurlijk nog een stimulans is om zo'n lippie te kopen. Good job, MAC!) en de Chatterbox-lipstick die wat knallender koraal-roze is. Beide lipsticks zijn Amplified Cremes.

En dan nu... Swatches!

Photobucket
Viva Glam Gaga 2, Chatterbox & MSF in 'Soft and Gentle'

Photobucket
Viva Glam Gaga 2, Chatterbox, MSF in 'Soft and Gentle'

Ain't they gorge? :D Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe MAC-stuff! Reviews en aparte artikelen over de goodies volgen natuurlijk nog.

Voor een MAC lipstick betaal je €17,50 en een Mineralize Skinfinish kost €27,00. Deze producten zitten in de vaste collectie (de Viva Glam Gaga 2, tijdelijk, geloof één jaar). MAC is te koop bij de verschillende counters en stores door het land heen.

Heb jij de laatste tijd nog mooie producten gescoort?

8 opmerkingen:

Fashionisaparty.com (Suz) zei

de lady gaga heb ik ook: love it!

Carola zei

Wat een prachtige producten!

Anoniem zei

Echt mooi :)

LottedeJ zei

Mooi zeg! Ik wil eigenlijk wel een swatch op je lippen zien van beide lipsticks. Vooral Chatterbox lijkt me mooi:)

Joan zei

Chatterbox vind ik een super mooi kleurtje!

beautyforgirls zei

De nude lippengloss is gorgeous. Leuke dingen. Ik ben gek op MAC.
Liefs, xxx

Anoniem zei

Wauw!

tessabd zei

Waaw super aankoopjes! ik wil alle 3 ook wel hebben haha :d