vrijdag 6 mei 2011

NOTD; Catrice 'Forbidden Apple' (Enter Wonderland LE)

Photobucket

Met alle aankomende limited editions (Essence Meet Me @ Holographics en Catrice Papagena) waar onze favoriete budgetmerken deze zomer mee komen, zouden we bijna vergeten dat er ook nu, na de Floralista's en Whooom Booomm!'s weer nieuwe LE's in de schappen liggen bij de Kruidvat en de Trekpleister.
Zo ligt er van Essence de welbekende 'You Rock!'-LE in de schappen en mogen we van Catrice de 'Enter Wonderland'-LE verwelkomen. Die laatste vind ik eigenlijk weinig verrassend, maar ik besloot toch een lakje mee te nemen toen ik het vernieuwde schap mooi gevuld zag staan. Ik koos voor 'Forbidden Apple', een rood/berry cream lakje, lekker zomers!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ain't it pretteh?! Ik draag op de foto's Trind's Nail Repair als basecoat, 2 laagjes 'Forbidden Apple' van Catrice en een laagje INM Out The Door topcoat.
 'Forbidden Apple' lakt hemels en droogt snel. Met twee laagjes is de lak 100% dekkend en glanst 'ie de pan uit!
Heel apart vind ik de kleur; in het ene licht issie vooral rood en in het andere licht schijnt de lak meer bessenkleurig op. Ik ben er gek op!

De Enter Wonderland-LE bevat nog 3 andere lakjes (licht lavendelkleurig, frosty blauw en groen). Ik vind deze LE verder weinig boeiend, maar 'Forbidden Apple' mag zeker gezien worden, deze zomer (ook super leuk voor je teennagels!).

'Forbidden Apple' kost, net als de andere lakjes van Catrice, €2,49. Dit lakje ligt tijdelijk in de schappen van de Kruidvat en de Trekpleister.

Heb jij de Enter Wonderland-LE al ontdekt?

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, echt een mooi lakje!

BeautyForGirls zei

Dat lakje is echt wauwie, hier in belgië hadden ze de collectie ook. Ik heb de nepwimpers ervan ingeslagen.
Liefs, xxx

Danielle zei

Deze kleur is echt super mooi zeg!

Samantha zei

hele mooi kleur

Tamara zei

Prachtig kleurtje!

Joan zei

Mooi kleurtje! :D

Fashionisaparty.com (Suz) zei

mooi kleurtje! heb de collectie hier helaas nog niet gespot

Unknown zei

Ik heb de collectie vandaag in de winkels zien liggen en ik vond het erg tegenvallen. Ik heb een duo oogschaduw meegenomen een highlighter!

Jorna zei

Tsja, de kleurtjes zijn een beetje zus-zo. Vind de verpakkingen met de vlindertjes én de namen van de producten wel leuk (o.a. Miracle Heaven, Fairy Dust, Snow White's Lips, Alice's Hatter, Wizard Gold). En dan die lieve wimpertjes!