vrijdag 6 mei 2011

Mijn wishlist

Photobucket

Het fijne (of nare... Dat ligt eraan :P!) aan beauty-addict zijn, is de wishlist die telkens weer aangevuld wordt. En dat kost klauwen vol geld! Vandaar dat er altijd wat te wensen over moet blijven om het leuk te houden, haha. Ik heb op dit moment wel een aantal producten die ik ontzettend 'lem' of producten waar ik ontzettend naar uit kijk. Voor het eerst (!) Heb ik eens even op een rijtje gezet wat dat op dit moment is. Curious? Kijk snel verder!

Photobucket

Zo. Dat is hem dan! Mijn verlanglijstje atm! Wat staat er allemaal op?

- Chanel Inimitable Intense mascara
- Clinique Chubby Stick
- Dior Addict lipstick
- Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector serum
- De lakjes uit de 'You Rock'-LE van Essence
- De lakjes uit de 'Meet me @ Holographics.com'-LE van Essence
- De nieuwe Limited Edition van Catrice, 'Papagena'

En dat is nog best bescheiden toch? Er staan een paar luxere producten tussen, maar ook de budget-producten van Essence en Catrice (love 'em!) mogen niet ontbreken.
De Essence en Catrice-producten zijn óf nog niet uit, óf nog niet in mijn Kruidvat verschenen. Daar kijk ik dus naar uit!
De Chanel Inimitable Intense mascara heb ik getest door de Glamour (klik hier voor het artikel, met foto's!), en ik ben gek op die mascara! Ik zou niet zomaar €28,00 neerleggen voor een mascara, maar als ik dat ga doen, dan is het voor deze van Chanel. Eerst even mijn mascara's opmaken voor ik deze mag kopen...
De Dior Addict lipstick gaat er sowieso binnenkort komen (mijn DA heeft een leuke actie waar ik kortingsmuntjes voor gespaard heb). Lijkt me een heerlijke lipstick! Sinds 'ie uitgekomen is, kan ik hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Een subtiele waas kleur met een fijn glansje... I can't wait!
Ook de Chubby Stick van Clinique lijkt me heel erg fijn. Deze wil ik binnenkort ook scoren, maar Clinique wordt niet meer verkocht in mijn woonplaats, helaas... :(
De Dark Spot Corrector van Clinique wil ik kopen wanneer mijn The Body Shop-serum op is (ik ben ongeveer halverwege de flacon). Ik las er een heel goed artikel over op BeautyLab.nl, en hij lijkt me ideaal voor de (acné-)littekentjes op mijn kin.

Verder wil ik binnenkort (ik denk volgende maand) weer een bestelling plaatsen bij TransDesign.com, voor wat fijne China Glaze en OPI-lakjes. Can't have enough!

Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?

4 opmerkingen:

Tatjana zei

Mooie dingen op je wishlist!

Myrna zei

Mooie wishlist!! Ik ook nog een aantal Catrice en Essence dingen, vooral van die aankomende collecties!

Tamara zei

Er zijn nog heel veel china glaze lakken die ik wil hebben

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Leuke dingen! Die You Rock nagellakjes van Essence wil ik ook nog :)