vrijdag 27 mei 2011

Tip: Glans Serum & Anti-Klit Spray van de Action

Photobucket

Dat de Action af en toe fijne budget-beauty-koopjes heeft, weten we natuurlijk allang. Ik hou van de Action! Ik kan daar wel een uurtje of 2 vertoeven, lekker door alle paden struinen op zoek naar 'de schat'. Ik kom er ook altijd met een kar vol spulletjes weer uit. Ik koop er van alles! Action is o.a. mijn vaste plek voor kaarsen, gezien ik echt een groot verbruiker ben, 's winters.
Laatst was ik weer eens bij de Action, nadat ik iets over het Glans Serum had gelezen. Ik liep er toevallig langs en besloot het serum te kopen. Er stond ook een Anti-Klit Spray naast, van dezelfde 'lijn', die ook in mijn mandje belandde.
Na het douchen en haren wassen spray ik mijn haar altijd in met een leave-in conditioner (ik gebruik altijd één van de kapper) en vervolgens gaat er een lekker serum in. Deze combi leek me heel fijn, en ik heb hem inmiddels getest. En jawel; het is zeker fijn!!

Photobucket

Photobucket

De Anti Klit Spray bestaat uit 2-fases, die je voor gebruik mengt door de flacon even te schudden. De substantie is roze (liefde!) en wordt door de verstuiver fijn verneveld over je lokken. Ik gebruik zulke producten altijd op handdoekdroog haar, maar ook op droog haar (als verfrissing) kun je dit product prima gebruiken. De spray zorgt voor een goede doorkambaarheid en eventuele klitten gaan er nu zonder al te veel pijn en problemen uit (en ik heb nogal wat klitten de laatste tijd, na het wassen. :(..). En dan nog een fijne bijkomstigheid; de geur! De spray ruikt naar vers gesneden perzikken!!! Lekker zoet en fris dus!

Het Glans Serum zit in een mooie pomp-flacon met een handige bodem die het product naar boven drukt. Zo verspil je geen druppel serum en werkt de verpakking mooi economisch. Daarnaast is zo'n verpakking ook super hygienisch, want je hoeft niet met je vingers in het product te wroeten. het serum voelt licht vettig aan, maar ook lekker luchtig. Een beetje zoals de serums die ik van de kapper gebruik, of zoals het BioSilk-serum voelt. Het serum verdeelt gemakkelijk in je handen (twee a drie pompjes zijn genoeg voor mijn hele haar) en smeert makkelijk door je haren heen. Je voelt dat je haar het serum direct opzuigt zonder dat het vet wordt. Hij trekt dus lekker snel in! Hij maakt mijn haren lekker glad en zacht. De hele dag door geniet ik van een mooie, natuurlijke shine in mijn blonde lokken. Heel fijn! En daarnaast... Wéér die lekkere perzik-geur! L.O.V.E. I.T.!

Beide producten vind ik zeker het proberen waard! Heel fijn dat er eindelijk goede producten op de markt komen voor de mensen met een wat krappere beurs. Deze producten werken voor mij hetzelfde als de producten die ik normaliter gebruik van de kapper (Wella, Tigi, Schwarzkopf)! Zeker een aanrader dus!

De Anti Klit Spray komt in een flacon van 150ml en kost €2,49. Het Glans Serum komt in een pompflacon met een inhoud van 75ml (best flink voor een serum!) en kost €2,99. Beide producten zijn van het merk 'Hegron' dat wordt verkocht bij de Action.

Wat is jouw haarroutine (hoe vaak was je het per wasbeurt, gebruik je conditioner, hoe vaak gebruik je een masker, gebruik je sprays, serums?)? Tell me all!

8 opmerkingen:

Carola zei

Ik ga deze producten zeker aanschaffen wanneer ik weer eens in de Action ben (en er aan denk).
Ik heb best lang/dik haar, waar zonder conditioner niet doorheen te komen is, dus gebruik bij elke wasbeurt een conditioner.

Joan zei

Ik las al dat het serum heel goed was en heb er een tijdje terug al mee in mijn handen gestaan (maar toch niet gekocht). Ik zag die anti-klitspray ook liggen, maar wist niet echt wat ik daarvan moest vinden. Klinkt toch wel erg goed, neem de volgende keer gewoon alle twee de producten mee! :)

beautyforgirls zei

Ik vind de verpakking niet zo aantrekkelijk, maar na het lezen van dit artikel ben ik er wel in geinteresseerd geraakt. Klinkt best goed. Ook het pomp systeem is heel handig. Ik was mijn haren 1 keer in de 2 dagen. Dan gebruik ik Syoss shampoo en conditioner. 1 keer in de week neem ik een haarmasker. En iedere dag föhn ik het in model, spray er een flinke duts haarlak in.
Liefs, xxxx

Unknown zei

Deze producten klinken erg goed! Ik vind de flesjes er ook niet aantrekkelijk uitzien. Ik was mijn haar iedere dag. Ja ik weet dat het slecht is, maar mijn haar zit anders niet lekker! Ik gebruik iedere dag een spray van Loreal, van Got To Be een anti frizz en van Gliss kur een serum. Door de weeks laat ik het gewoon opdrogen, want ik heb dan niet meer tijd om het te föhnen en te stijlen. In het weekend kan ik uren met mijn haar frummelen!

Jorna zei

Echt een lekker uiterlijk hebben deze producten niet, nee. :P Maar; het gaat uiteindelijk om het goedje erin! En wat wil je voor zo'n mini prijsje? Een schoonheidsprijs haalt 'ie er in elk geval niet mee nee. Haha!

LottedeJ zei

Ik heb hier ook al het een en ander over gelezen! Waarom zit er nou niet een action bij mij in de buurt?! Jammer, haha.

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Die anti-klit spray lijkt me wel wat, ik heb ook snel klitten! En perzikgeur.. tja, loving it!!

Anoniem zei

@ Kelly als je shampoo en onditioner zonder siliconen zou gebruiken dan moet je je haar niet iedere dag wassen.

Action heeft heel veel haarproducten zonder siliconen, eigenlijk de producten die je alleen bij Action kan kopen, andere merken zoals L'oréal en zo zijn sillicone bommen!

Marielle